• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

    Door u aan te melden met uw klantnummer en wachtwoord kunt u de status van uw bestelling controleren. Bij ieder product staat de verwachte levertijd. Indien er geen verwachte levertijd is vermeld, kan de fabrikant helaas niet aangeven wanneer het product in stock komt.

    De informatie in uw bestelstatus is up-to-date en compleet. Wij hebben geen extra informatie over uw bestelling.

    Uiteraard mag u ook een e-mail sturen naar verkoop@centralpoint.be of ons verkoopteam bellen: Telefoon: 016 - 796 200. Wij zullen dan kijken wat de status is en u hierover informeren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    12. Wacht op autorisatie (81)
    13. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    14. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    15. Wat is uw Privacybeleid?
    16. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    17. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    18. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    19. Krijg ik mijn geld terug?
    20. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    23. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    24. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    25. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    26. Verzonden-onbevestigd
    27. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    28. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    29. Tegenstrijdigheden consumenten
    30. Een terugzendingsnummer aanvragen
    31. Waar vind ik het telefoonnummer?
    32. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    33. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    34. Centralpoint.be doet direct zaken
    35. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    36. LCD of plasma… wat te kiezen?
    37. Wat is de status van mijn terugzending?
    38. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    39. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    40. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    41. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    42. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    43. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    44. Bestelling staat nog op status 80
    45. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    46. Kan ik mijn notebook upgraden?
    47. Zijn de prijzen exclusief btw?
    48. Offerte aanvraag (70)
    49. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    50. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder