• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

    Door u aan te melden met uw klantnummer en wachtwoord kunt u de status van uw bestelling controleren. Bij ieder product staat de verwachte levertijd. Indien er geen verwachte levertijd is vermeld, kan de fabrikant helaas niet aangeven wanneer het product in stock komt.

    De informatie in uw bestelstatus is up-to-date en compleet. Wij hebben geen extra informatie over uw bestelling.

    Uiteraard mag u ook een e-mail sturen naar verkoop@centralpoint.be of ons verkoopteam bellen: Telefoon: 011-988 360. Wij zullen dan kijken wat de status is en u hierover informeren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Mastercard en Visa
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Wacht op autorisatie (81)
    12. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    13. Wat is uw Privacybeleid?
    14. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    15. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    16. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    17. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    18. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    19. Krijg ik mijn geld terug?
    20. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    21. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    22. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    23. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    24. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    25. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    26. Centralpoint.be doet direct zaken
    27. Een terugzendingsnummer aanvragen
    28. Tegenstrijdigheden consumenten
    29. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    30. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    31. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    32. Verzonden-onbevestigd
    33. Wat is de status van mijn terugzending?
    34. LCD of plasma… wat te kiezen?
    35. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    36. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    37. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    38. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    39. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    40. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    41. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    42. Bestelling staat nog op status 80
    43. Kan ik mijn notebook upgraden?
    44. Zijn de prijzen exclusief btw?
    45. Offerte aanvraag (70)
    46. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    47. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder