• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

    Als u een e-mailadres opgeeft bij uw elektronische of telefonische bestelling, ontvangt u een aantal e-mails met informatie over de status van uw bestelling.

    In het eerste bericht wordt de ontvangst van uw bestelling bevestigd. U ontvangt de bevestiging van uw bestelling via e-mail. De tweede e-mail ontvangt u wanneer de artikelen worden verzonden. U ontvangt deze gegevens uitsluitend indien u een e-mailadres hebt opgegeven.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    3. Hebt u een veilige website?
    4. Verzonden distri (25)
    5. Kan ik een product retourneren?
    6. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    7. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    8. Wacht op autorisatie (81)
    9. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    10. Wat is uw Privacybeleid?
    11. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    12. Betalen via uw PayPal-rekening
    13. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    14. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    15. Wat is DVI?
    16. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    17. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    18. Nieuw (01)
    19. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    20. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    21. Wordt verwerkt (20)
    22. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    23. Verzonden-onbevestigd
    24. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    25. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    26. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    27. Wat is een s-video signaal?
    28. Wat zijn herstockagekosten?
    29. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    30. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    31. De producten opsturen
    32. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    33. Bescherming tegen elektronische fraude
    34. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    35. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder