• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien de zending niet binnen drie werkdagen na het bericht van verzending is aangekomen, kunt u ons contacteren op het nummer 011 - 988 360 of een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Betalen met Bancontact Mister Cash
    21. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Hoe maak ik een account aan?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Kan ik een product retourneren?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Wat is PayPal?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    35. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Wacht op goedkeuring (80)
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    40. Krijg ik mijn geld terug?
    41. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    42. Betalen via uw PayPal-rekening
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    47. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    48. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    49. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    50. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    51. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    52. Wat is DVI?
    53. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    54. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    55. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    56. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    57. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    58. In welke landen leveren jullie?
    59. Verzonden (60)
    60. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    61. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    62. Leveren jullie ook in het weekend?
    63. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    64. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    65. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    66. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    67. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    68. Verzonden-onbevestigd
    69. Kan ik een product terugbrengen?
    70. Een terugzendingsnummer aanvragen
    71. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    72. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    73. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    74. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    75. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Centralpoint.be doet direct zaken
    78. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    79. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    80. Bestellen (21)
    81. LCD of plasma… wat te kiezen?
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    84. Wat zijn herstockagekosten?
    85. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    86. Waar vind ik het telefoonnummer?
    87. Wat is een s-video signaal?
    88. Wat is een barebone of barebook?
    89. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    90. Offerte (75)
    91. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    92. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    93. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    94. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    95. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    96. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    97. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    98. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    99. Leveren jullie binnen de Benelux?
    100. Kan ik een bestelling wijzigen?
    101. Leveren jullie internationaal?
    102. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    103. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    104. De producten opsturen
    105. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    106. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    107. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    108. Credithold (82)
    109. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    110. Bescherming tegen elektronische fraude
    111. Bestelling staat nog op status 80
    112. Kan ik een product reserveren?
    113. Kan ik mijn notebook upgraden?
    114. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    115. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    116. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    117. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    118. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    119. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    120. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    121. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    122. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    123. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder