• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien de zending niet binnen drie werkdagen na het bericht van verzending is aangekomen, kunt u ons contacteren op het nummer 016 - 796 200 of een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    17. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Hoe werkt Bancontact?
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    32. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wacht op goedkeuring (80)
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    36. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    37. Wat is uw Privacybeleid?
    38. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    39. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    40. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    41. Krijg ik mijn geld terug?
    42. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    43. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    46. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    47. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    48. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    49. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    50. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    51. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    54. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    55. Verzonden (60)
    56. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    57. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    58. Wat is DVI?
    59. Verzonden-onbevestigd
    60. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    61. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    62. Leveren jullie ook in het weekend?
    63. In welke landen leveren jullie?
    64. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    65. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    66. Een terugzendingsnummer aanvragen
    67. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    68. Wat is een barebone of barebook?
    69. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    70. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    71. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    72. Kan ik een product terugbrengen?
    73. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    74. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    75. Bestellen (21)
    76. Wat is een s-video signaal?
    77. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    78. Wat zijn herstockagekosten?
    79. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    80. LCD of plasma… wat te kiezen?
    81. Centralpoint doet direct zaken
    82. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    83. Offerte (75)
    84. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    85. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    86. Wat doet Pivot software op een monitor?
    87. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    88. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    89. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    90. Kan ik een bestelling wijzigen?
    91. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    92. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    93. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    94. Leveren jullie internationaal?
    95. Credithold (82)
    96. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    97. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    98. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    99. Leveren jullie binnen de Benelux?
    100. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    101. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    102. Bestelling staat nog op status 80
    103. De producten opsturen
    104. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    105. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    106. Kan ik mijn notebook upgraden?
    107. Bescherming tegen elektronische fraude
    108. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    109. Kan ik een product reserveren?
    110. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    111. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    112. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    113. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    114. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    115. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    116. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    117. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    118. Kan ik als particulier bestellen?
    119. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder