• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien de zending niet binnen drie werkdagen na het bericht van verzending is aangekomen, kunt u ons contacteren op het nummer 011 - 988 360 of een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Hoe maak ik een account aan?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Wat is PayPal?
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    38. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    39. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    40. Krijg ik mijn geld terug?
    41. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    42. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    43. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    46. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    47. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    51. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    52. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    53. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    54. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    55. Wat is DVI?
    56. Verzonden (60)
    57. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    58. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    59. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    60. In welke landen leveren jullie?
    61. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    62. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    63. Leveren jullie ook in het weekend?
    64. Verzonden-onbevestigd
    65. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    66. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    67. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    68. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    69. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    70. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    71. Wat is een barebone of barebook?
    72. Kan ik een product terugbrengen?
    73. Een terugzendingsnummer aanvragen
    74. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    75. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    76. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    77. Wat is een s-video signaal?
    78. Wat doet Pivot software op een monitor?
    79. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    80. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    81. Bestellen (21)
    82. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    83. Centralpoint.be doet direct zaken
    84. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    85. LCD of plasma… wat te kiezen?
    86. Wat zijn herstockagekosten?
    87. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    88. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    89. Offerte (75)
    90. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    91. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    92. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    93. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    94. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    95. Leveren jullie binnen de Benelux?
    96. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    97. Kan ik een bestelling wijzigen?
    98. Leveren jullie internationaal?
    99. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    100. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    101. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    102. De producten opsturen
    103. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    104. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    105. Credithold (82)
    106. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    107. Bescherming tegen elektronische fraude
    108. Bestelling staat nog op status 80
    109. Kan ik mijn notebook upgraden?
    110. Kan ik een product reserveren?
    111. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    112. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    113. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    114. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    115. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    116. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    117. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    118. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    119. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    120. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    121. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    122. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder