• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 1 73,- excl. btw
    88,33 incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien de zending niet binnen drie werkdagen na het bericht van verzending is aangekomen, kunt u ons contacteren op het nummer 011 - 988 360 of een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Betalen met Bancontact Mister Cash
    21. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Hoe maak ik een account aan?
    27. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    28. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Wat is PayPal?
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    37. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    38. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    39. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    40. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    41. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    42. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    43. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    46. Krijg ik mijn geld terug?
    47. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    48. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    49. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    50. Wat is DVI?
    51. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    52. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    53. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    56. Verzonden (60)
    57. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    58. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    59. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    60. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    61. In welke landen leveren jullie?
    62. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    63. Leveren jullie ook in het weekend?
    64. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    65. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    66. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    67. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    68. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    69. Centralpoint.be doet direct zaken
    70. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    71. Wat doet Pivot software op een monitor?
    72. Kan ik een product terugbrengen?
    73. Een terugzendingsnummer aanvragen
    74. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    75. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    76. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    77. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    78. Bestellen (21)
    79. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    80. Wat zijn herstockagekosten?
    81. Wat is een barebone of barebook?
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Verzonden-onbevestigd
    84. Waar vind ik het telefoonnummer?
    85. Offerte (75)
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    88. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    89. LCD of plasma… wat te kiezen?
    90. Kan ik een bestelling wijzigen?
    91. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    92. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    93. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    94. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    95. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    96. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    97. De producten opsturen
    98. Leveren jullie internationaal?
    99. Leveren jullie binnen de Benelux?
    100. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    101. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    102. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    103. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    104. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    105. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    106. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    107. Credithold (82)
    108. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    109. Bestelling staat nog op status 80
    110. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    111. Kan ik een product reserveren?
    112. Kan ik mijn notebook upgraden?
    113. Bescherming tegen elektronische fraude
    114. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    115. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    116. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    117. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    118. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    119. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    120. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    121. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    122. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder