• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien de zending niet binnen drie werkdagen na het bericht van verzending is aangekomen, kunt u ons contacteren op het nummer 016 - 796 200 of een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    16. Hoe maak ik een account aan?
    17. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Hoe werkt Bancontact?
    28. Wat is PayPal?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wacht op goedkeuring (80)
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Krijg ik mijn geld terug?
    42. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    43. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    46. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    47. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    48. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    49. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    50. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    51. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    52. Verzonden (60)
    53. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    54. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    55. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    56. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    57. Wat is DVI?
    58. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    59. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    60. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    61. In welke landen leveren jullie?
    62. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    63. Leveren jullie ook in het weekend?
    64. Verzonden-onbevestigd
    65. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    66. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    67. Wat is een barebone of barebook?
    68. Kan ik een product terugbrengen?
    69. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    70. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    71. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    72. Een terugzendingsnummer aanvragen
    73. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    74. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    75. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    76. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    77. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    78. Wat is een s-video signaal?
    79. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    80. LCD of plasma… wat te kiezen?
    81. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    82. Bestellen (21)
    83. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    84. Wat doet Pivot software op een monitor?
    85. Wat zijn herstockagekosten?
    86. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    87. Centralpoint.be doet direct zaken
    88. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    89. Offerte (75)
    90. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    91. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    92. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    93. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    94. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    95. Leveren jullie binnen de Benelux?
    96. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    97. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    98. Kan ik een bestelling wijzigen?
    99. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    100. Leveren jullie internationaal?
    101. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    102. De producten opsturen
    103. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    104. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    105. Credithold (82)
    106. Bestelling staat nog op status 80
    107. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    108. Bescherming tegen elektronische fraude
    109. Kan ik mijn notebook upgraden?
    110. Kan ik een product reserveren?
    111. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    112. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    113. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    114. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    115. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    116. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    117. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    118. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    119. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    120. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    121. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    122. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder