• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien de zending niet binnen drie werkdagen na het bericht van verzending is aangekomen, kunt u ons contacteren op het nummer 011 - 988 360 of een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Leveren jullie ook onder rembours?
    22. Betalen met Bancontact Mister Cash
    23. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Wat is PayPal?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    32. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    33. Wacht op autorisatie (81)
    34. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Wat is uw Privacybeleid?
    38. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    39. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    40. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    41. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    42. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    43. Krijg ik mijn geld terug?
    44. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    45. Betalen via uw PayPal-rekening
    46. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    47. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    48. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    53. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    54. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    55. Wat is DVI?
    56. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    57. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    58. Verzonden (60)
    59. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    60. In welke landen leveren jullie?
    61. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    62. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    63. Leveren jullie ook in het weekend?
    64. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    65. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    66. Verzonden-onbevestigd
    67. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    68. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    69. Kan ik een product terugbrengen?
    70. Een terugzendingsnummer aanvragen
    71. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    72. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    73. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    74. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    75. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    76. Waar vind ik het telefoonnummer?
    77. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    78. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    79. Wat is een s-video signaal?
    80. Wat doet Pivot software op een monitor?
    81. Wat zijn herstockagekosten?
    82. Bestellen (21)
    83. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    84. Wat is een barebone of barebook?
    85. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    86. Centralpoint.be doet direct zaken
    87. LCD of plasma… wat te kiezen?
    88. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    89. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    90. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    91. Offerte (75)
    92. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    93. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    94. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    95. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    96. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    97. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    98. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    99. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    100. Kan ik een bestelling wijzigen?
    101. Leveren jullie binnen de Benelux?
    102. Leveren jullie internationaal?
    103. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    104. De producten opsturen
    105. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    106. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    107. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    108. Credithold (82)
    109. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    110. Bescherming tegen elektronische fraude
    111. Kan ik een product reserveren?
    112. Bestelling staat nog op status 80
    113. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    114. Kan ik mijn notebook upgraden?
    115. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    116. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    117. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    118. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    119. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    120. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    121. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    122. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    123. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    124. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder