• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik als bedrijf op rekening kopen?

    Bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevend zijn, kunnen een krediet tot een bepaalde limiet aanvragen.
    Koopt u namens een beursgenoteerde instelling of overheidsinstelling? Dan kunt u direct op rekening kopen. Het enige wat u dan nog hoeft te doen, is de bevestiging mailen naar verkoop@centralpoint.be of afdrukken en ondertekend ter bevestiging faxen op het faxnummer 016 - 796 201.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Hoe kan ik achteraf betalen?
    6. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    12. Hoe werkt Bancontact?
    13. Wat is PayPal?
    14. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    15. Wacht op autorisatie (81)
    16. Wat is uw Privacybeleid?
    17. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    18. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    19. Betalen via uw PayPal-rekening
    20. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    21. Verzonden (60)
    22. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    23. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    24. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    25. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    26. Nieuw (01)
    27. In welke landen leveren jullie?
    28. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    29. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    30. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    31. Wat is een s-video signaal?
    32. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    33. Wat zijn herstockagekosten?
    34. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    35. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    36. Leveren jullie binnen de Benelux?
    37. Leveren jullie internationaal?
    38. Verzenden mislukt (05)
    39. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    40. Offerte aanvraag (70)
    41. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder