• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kan ik als bedrijf op rekening kopen?

    Bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevend zijn, kunnen een krediet tot een bepaalde limiet aanvragen.
    Koopt u namens een beursgenoteerde instelling of overheidsinstelling? Dan kunt u direct op rekening kopen. Het enige wat u dan nog hoeft te doen, is de bevestiging afdrukken en deze ondertekend ter bevestiging naar ons faxen op het faxnummer 011 - 988 361.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Hoe kan ik achteraf betalen?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    12. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    13. Wacht op autorisatie (81)
    14. Wat is PayPal?
    15. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    16. Wat is uw Privacybeleid?
    17. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    18. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    19. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    20. Betalen via uw PayPal-rekening
    21. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    22. Nieuw (01)
    23. Verzonden (60)
    24. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    25. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    26. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    27. In welke landen leveren jullie?
    28. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    29. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    30. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    31. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    32. Wat is een s-video signaal?
    33. Wat zijn herstockagekosten?
    34. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    35. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    36. Leveren jullie internationaal?
    37. Verzenden mislukt (05)
    38. Leveren jullie binnen de Benelux?
    39. Offerte aanvraag (70)
    40. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    41. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder