€ 0,-
Winkelwagen

Klantendienst

Veelgestelde vragen.
Doorzoek onze FAQ-sectie.

Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

Bellen of chatten kan natuurlijk ook
Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:00 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Afhankelijk van de transporteur die wordt gebruikt, kunt u de levering van uw bestelling volgen. U dient zich hiervoor aan te melden bij uw account. Vervolgens kunt u in uw bestelhistorie de bestelling kiezen waarvan u de levering wilt volgen. Indien er track-and-trace-informatie beschikbaar is voor uw bestelling, vindt u onder de omschrijving van uw bestelling het woord 'Traceren'. Hier kunt u op klikken. Vervolgens zal worden getoond waar uw bestelling zich in het leveringsproces bevindt. Uiteraard kunt u altijd een e-mail sturen naar verkoop@centralpoint.be om te vragen naar de status van uw bestelling. Wij zijn u graag van dienst.
Bellen of chatten kan natuurlijk ook
Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:00 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)