• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?

    Afhankelijk van de transporteur die wordt gebruikt, kunt u de levering van uw bestelling volgen. U dient zich hiervoor aan te melden bij uw account. Vervolgens kunt u in uw bestelhistorie de bestelling kiezen waarvan u de levering wilt volgen. Indien er track-and-trace-informatie beschikbaar is voor uw bestelling, vindt u onder de omschrijving van uw bestelling het woord 'Traceren'. Hier kunt u op klikken. Vervolgens zal worden getoond waar uw bestelling zich in het leveringsproces bevindt.

    Uiteraard kunt u altijd een e-mail sturen naar verkoop@centralpoint.be om te vragen naar de status van uw bestelling. Wij zijn u graag van dienst.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact
    22. Verzonden distri (25)
    23. Voor wie is Bancontact?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Hoe werkt Bancontact?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    31. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    32. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    33. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    34. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    37. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    38. Wie zit er achter Centralpoint?
    39. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    40. Wat is uw Privacybeleid?
    41. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    42. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    43. Krijg ik mijn geld terug?
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    46. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    47. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    48. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    49. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    50. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    53. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    54. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    55. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    56. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    57. Verzonden (60)
    58. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    59. Wat is DVI?
    60. Verzonden-onbevestigd
    61. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    62. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    63. Tegenstrijdigheden consumenten
    64. Leveren jullie ook in het weekend?
    65. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    66. In welke landen leveren jullie?
    67. Nieuw (01)
    68. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    69. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    70. Een terugzendingsnummer aanvragen
    71. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    72. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    73. Wat is een barebone of barebook?
    74. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    75. Kan ik een product terugbrengen?
    76. Heeft Centralpoint een showroom?
    77. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    78. Waar vind ik het telefoonnummer?
    79. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    80. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    81. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    82. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    83. Wat zijn herstockagekosten?
    84. Bestellen (21)
    85. Wordt verwerkt (20)
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    88. Centralpoint doet direct zaken
    89. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    90. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    91. LCD of plasma… wat te kiezen?
    92. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    93. Wat is de status van mijn terugzending?
    94. Wat doet Pivot software op een monitor?
    95. Offerte (75)
    96. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    97. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    98. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    99. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    100. Kan ik een bestelling wijzigen?
    101. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    102. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    103. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    104. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    105. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    106. Leveren jullie binnen de Benelux?
    107. Leveren jullie internationaal?
    108. Credithold (82)
    109. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    110. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    111. Verzenden mislukt (05)
    112. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    113. Geannuleerd (90)
    114. De producten opsturen
    115. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    116. Bestelling staat nog op status 80
    117. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    118. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    119. Bescherming tegen elektronische fraude
    120. Wat is het postadres van Centralpoint?
    121. Goedgekeurd (10)
    122. Kan ik mijn notebook upgraden?
    123. Zijn de prijzen exclusief btw?
    124. Deellevering (30)
    125. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    126. Kan ik een product reserveren?
    127. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    128. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    129. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    130. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    131. Offerte aanvraag (70)
    132. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    133. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    134. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    135. Verkoopt Centralpoint abonnementen?
    136. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    137. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    138. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    139. Kan ik als particulier bestellen?
    140. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    141. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder