• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik een product reserveren?

    In sommige gevallen is het mogelijk om een product te reserveren. Dit is afhankelijk van het product en het magazijn waar het vandaan moet komen. Indien u iets wenst te reserveren, kunt u ons verkoopteam via e-mail of telefonisch contacteren: verkoop@centralpoint.be of telefoon: 016 - 796 200.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    2. Wie is Centralpoint?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Hebt u een veilige website?
    6. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    7. Verzonden distri (25)
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    10. Hoe werkt Bancontact?
    11. Wacht op goedkeuring (80)
    12. Wat is uw Privacybeleid?
    13. Krijg ik mijn geld terug?
    14. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    15. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    16. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    17. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    18. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    19. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    20. Verzonden-onbevestigd
    21. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    22. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    23. Een terugzendingsnummer aanvragen
    24. Kan ik een product terugbrengen?
    25. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    26. Wordt verwerkt (20)
    27. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    28. Bestellen (21)
    29. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    30. Wat zijn herstockagekosten?
    31. LCD of plasma… wat te kiezen?
    32. Centralpoint.be doet direct zaken
    33. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    34. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    35. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    36. De producten opsturen
    37. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    38. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    39. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    40. Deellevering (30)
    41. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    42. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder