• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?

    Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven of u een sms wenst te ontvangen zodra uw artikel wordt verzonden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Wie is Centralpoint.be?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe maak ik een account aan?
    10. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Betalen met Bancontact
    13. Verzonden distri (25)
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Hoe werkt Bancontact?
    18. Wat is PayPal?
    19. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Wacht op goedkeuring (80)
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Krijg ik mijn geld terug?
    30. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Betalen via uw PayPal-rekening
    33. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    34. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    35. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    36. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    37. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    38. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    39. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    40. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    41. Wat is DVI?
    42. Verzonden (60)
    43. Nieuw (01)
    44. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. Verzonden-onbevestigd
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    51. Kan ik een product terugbrengen?
    52. Een terugzendingsnummer aanvragen
    53. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    54. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    55. Wordt verwerkt (20)
    56. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Wat is een s-video signaal?
    59. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    60. LCD of plasma… wat te kiezen?
    61. Wat doet Pivot software op een monitor?
    62. Bestellen (21)
    63. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    64. Centralpoint.be doet direct zaken
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    66. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    67. Wat zijn herstockagekosten?
    68. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    69. Offerte (75)
    70. Wat is de status van mijn terugzending?
    71. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    72. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    73. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    74. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    75. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    76. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    77. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    78. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    79. De producten opsturen
    80. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    81. Deellevering (30)
    82. Bescherming tegen elektronische fraude
    83. Kan ik mijn notebook upgraden?
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    86. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    87. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    88. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    89. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    90. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    91. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    92. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder