• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?

    Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven of u een sms wenst te ontvangen zodra uw artikel wordt verzonden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Hoe maak ik een account aan?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Betalen met Bancontact
    13. Verzonden distri (25)
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Hoe werkt Bancontact?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    20. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Wacht op goedkeuring (80)
    23. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    30. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    33. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    34. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    35. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    39. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    40. Verzonden (60)
    41. Wat is DVI?
    42. Verzonden-onbevestigd
    43. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    44. Nieuw (01)
    45. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    46. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Heeft Centralpoint een showroom?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    51. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    52. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    53. Wordt verwerkt (20)
    54. Kan ik een product terugbrengen?
    55. Wat is een s-video signaal?
    56. Bestellen (21)
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Offerte (75)
    59. Centralpoint doet direct zaken
    60. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    61. Wat zijn herstockagekosten?
    62. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    63. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    64. LCD of plasma… wat te kiezen?
    65. Wat is de status van mijn terugzending?
    66. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    67. Wat doet Pivot software op een monitor?
    68. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    69. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    70. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    71. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    72. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    73. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    74. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    75. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    76. De producten opsturen
    77. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    78. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    79. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    80. Bescherming tegen elektronische fraude
    81. Kan ik mijn notebook upgraden?
    82. Deellevering (30)
    83. Kan ik een product reserveren?
    84. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    85. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    86. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    87. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    88. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    89. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    90. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder