• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?

    Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven of u een sms wenst te ontvangen zodra uw artikel wordt verzonden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Hoe maak ik een account aan?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Betalen met Bancontact
    13. Verzonden distri (25)
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Hoe werkt Bancontact?
    18. Wat is PayPal?
    19. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    20. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    21. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Wacht op goedkeuring (80)
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    25. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    26. Wat is uw Privacybeleid?
    27. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Krijg ik mijn geld terug?
    30. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    31. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    32. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    33. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    34. Betalen via uw PayPal-rekening
    35. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    36. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    39. Verzonden (60)
    40. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    41. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    42. Wat is DVI?
    43. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    44. Nieuw (01)
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. Verzonden-onbevestigd
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    49. Kan ik een product terugbrengen?
    50. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    51. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    52. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    53. Een terugzendingsnummer aanvragen
    54. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    55. Wordt verwerkt (20)
    56. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Wat is een s-video signaal?
    59. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    60. LCD of plasma… wat te kiezen?
    61. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    62. Bestellen (21)
    63. Wat doet Pivot software op een monitor?
    64. Wat zijn herstockagekosten?
    65. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    66. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    67. Centralpoint.be doet direct zaken
    68. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    69. Offerte (75)
    70. Wat is de status van mijn terugzending?
    71. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    72. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    73. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    74. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    75. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    76. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    77. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    78. De producten opsturen
    79. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    80. Deellevering (30)
    81. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    82. Bescherming tegen elektronische fraude
    83. Kan ik mijn notebook upgraden?
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    86. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    87. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    88. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    89. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    90. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    91. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    92. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder