• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?

    Zodra een bestelling is verwerkt en verzonden, kunnen wij het leveringsadres helaas niet meer aanpassen. Uw adres staat namelijk duidelijk op de doos vermeld. Dit kunnen wij door de transporteur niet meer laten aanpassen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Hoe maak ik een account aan?
    7. Hoe kan ik achteraf betalen?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Verzonden distri (25)
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Hoe werkt Bancontact?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    21. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    22. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    23. Wie zit er achter Centralpoint?
    24. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    27. Krijg ik mijn geld terug?
    28. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    36. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    37. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    38. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    39. Wat is DVI?
    40. Verzonden-onbevestigd
    41. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Tegenstrijdigheden consumenten
    44. In welke landen leveren jullie?
    45. Nieuw (01)
    46. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Wat is een barebone of barebook?
    51. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    52. Kan ik een product terugbrengen?
    53. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    54. Waar vind ik het telefoonnummer?
    55. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    56. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Wat zijn herstockagekosten?
    59. Wat is een s-video signaal?
    60. Centralpoint doet direct zaken
    61. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    62. LCD of plasma… wat te kiezen?
    63. Wat is de status van mijn terugzending?
    64. Wat doet Pivot software op een monitor?
    65. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    66. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    67. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    68. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    69. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    70. Leveren jullie binnen de Benelux?
    71. Leveren jullie internationaal?
    72. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    73. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    74. Bestelling staat nog op status 80
    75. De producten opsturen
    76. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    77. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    78. Bescherming tegen elektronische fraude
    79. Deellevering (30)
    80. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    81. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    82. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    83. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    84. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder