• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?

    Zodra een bestelling is verwerkt en verzonden, kunnen wij het leveringsadres helaas niet meer aanpassen. Uw adres staat namelijk duidelijk op de doos vermeld. Dit kunnen wij door de transporteur niet meer laten aanpassen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Hoe kan ik achteraf betalen?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Verzonden distri (25)
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Hoe werkt Bancontact?
    19. Wat is PayPal?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    22. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    23. Wat is uw Privacybeleid?
    24. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    25. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    31. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    32. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    33. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    36. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    37. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    38. Wat is DVI?
    39. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    40. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    41. Nieuw (01)
    42. In welke landen leveren jullie?
    43. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    44. Verzonden-onbevestigd
    45. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    46. Kan ik een product terugbrengen?
    47. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    48. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    49. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    50. Wat is een barebone of barebook?
    51. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    52. Een terugzendingsnummer aanvragen
    53. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    54. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    55. Tegenstrijdigheden consumenten
    56. Waar vind ik het telefoonnummer?
    57. Wat is een s-video signaal?
    58. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    59. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    60. Wat doet Pivot software op een monitor?
    61. LCD of plasma… wat te kiezen?
    62. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    63. Wat zijn herstockagekosten?
    64. Centralpoint.be doet direct zaken
    65. Wat is de status van mijn terugzending?
    66. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    67. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    68. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    69. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    70. Leveren jullie binnen de Benelux?
    71. Leveren jullie internationaal?
    72. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    73. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    74. De producten opsturen
    75. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    76. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    77. Bestelling staat nog op status 80
    78. Deellevering (30)
    79. Bescherming tegen elektronische fraude
    80. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    81. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    82. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    83. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    84. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    85. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder