• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?

    Zodra een bestelling is verwerkt en verzonden, kunnen wij het leveringsadres helaas niet meer aanpassen. Uw adres staat namelijk duidelijk op de doos vermeld. Dit kunnen wij door de transporteur niet meer laten aanpassen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Hoe kan ik achteraf betalen?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Hoe maak ik een account aan?
    16. Verzonden distri (25)
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    20. Wat is PayPal?
    21. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    26. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    27. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Krijg ik mijn geld terug?
    30. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    37. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    38. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    39. Wat is DVI?
    40. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    41. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    42. Nieuw (01)
    43. In welke landen leveren jullie?
    44. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    45. Verzonden-onbevestigd
    46. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Kan ik een product terugbrengen?
    49. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    50. Een terugzendingsnummer aanvragen
    51. Tegenstrijdigheden consumenten
    52. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    53. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    54. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    55. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    56. Waar vind ik het telefoonnummer?
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    59. Wat is een s-video signaal?
    60. Wat doet Pivot software op een monitor?
    61. Wat zijn herstockagekosten?
    62. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    63. Centralpoint.be doet direct zaken
    64. LCD of plasma… wat te kiezen?
    65. Wat is een barebone of barebook?
    66. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    67. Wat is de status van mijn terugzending?
    68. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    69. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    70. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    71. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    72. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    73. Leveren jullie internationaal?
    74. Leveren jullie binnen de Benelux?
    75. De producten opsturen
    76. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    77. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    78. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    79. Bescherming tegen elektronische fraude
    80. Deellevering (30)
    81. Bestelling staat nog op status 80
    82. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    83. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    84. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    85. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    86. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    87. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder