• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?

    Zodra een bestelling is verwerkt en verzonden, kunnen wij het leveringsadres helaas niet meer aanpassen. Uw adres staat namelijk duidelijk op de doos vermeld. Dit kunnen wij door de transporteur niet meer laten aanpassen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Hoe kan ik achteraf betalen?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Verzonden distri (25)
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Hoe werkt Bancontact?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    21. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    24. Wie zit er achter Centralpoint?
    25. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    26. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    27. Krijg ik mijn geld terug?
    28. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    29. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    30. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    31. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    32. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    33. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    37. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    38. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    39. Wat is DVI?
    40. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    41. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    42. Verzonden-onbevestigd
    43. Tegenstrijdigheden consumenten
    44. In welke landen leveren jullie?
    45. Nieuw (01)
    46. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    49. Wat is een barebone of barebook?
    50. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    51. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    52. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    53. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    54. Kan ik een product terugbrengen?
    55. Wat is een s-video signaal?
    56. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Waar vind ik het telefoonnummer?
    59. Wat zijn herstockagekosten?
    60. Centralpoint doet direct zaken
    61. LCD of plasma… wat te kiezen?
    62. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    63. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    64. Wat is de status van mijn terugzending?
    65. Wat doet Pivot software op een monitor?
    66. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    67. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    68. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    69. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    70. Leveren jullie internationaal?
    71. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    72. Leveren jullie binnen de Benelux?
    73. De producten opsturen
    74. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    75. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    76. Bestelling staat nog op status 80
    77. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    78. Bescherming tegen elektronische fraude
    79. Deellevering (30)
    80. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    81. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    82. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    83. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    84. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder