• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)

    In verband met de nieuwe Europese privacywet GDPR is het mogelijk om uw gegevens te downloaden en in te zien. Denk hierbij aan uw facturen, accountgegevens, orderhistorie, afleveradressen en retouren. Zo weet u precies wat wij van u weten.



    Zo downloadt u de gegevens die Centralpoint van u heeft



    Zo ziet het aanvraagscherm eruit

    Accountgegevens downloaden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Wie is Centralpoint.be?
    6. Hoe kan ik achteraf betalen?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Wat is PayPal?
    19. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    24. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    25. Krijg ik mijn geld terug?
    26. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    27. Betalen via uw PayPal-rekening
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    30. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    31. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    34. Wat is DVI?
    35. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    36. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    37. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    38. In welke landen leveren jullie?
    39. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    40. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    41. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    42. Verzonden-onbevestigd
    43. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    44. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    45. Een terugzendingsnummer aanvragen
    46. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    47. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    48. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    49. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    50. Wat doet Pivot software op een monitor?
    51. Wat zijn herstockagekosten?
    52. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    53. Wat is een barebone of barebook?
    54. LCD of plasma… wat te kiezen?
    55. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    56. Offerte (75)
    57. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    58. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    59. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    60. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    61. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    62. Leveren jullie binnen de Benelux?
    63. Leveren jullie internationaal?
    64. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    65. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    66. Kan ik een product reserveren?
    67. Kan ik mijn notebook upgraden?
    68. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    69. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    70. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    71. Offerte aanvraag (70)
    72. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder