• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)

    In verband met de nieuwe Europese privacywet GDPR is het mogelijk om uw gegevens te downloaden en in te zien. Denk hierbij aan uw facturen, accountgegevens, orderhistorie, afleveradressen en retouren. Zo weet u precies wat wij van u weten.



    Zo downloadt u de gegevens die Centralpoint van u heeft



    Zo ziet het aanvraagscherm eruit

    Accountgegevens downloaden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe maak ik een account aan?
    5. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    13. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    14. Hoe werkt Bancontact?
    15. Wacht op autorisatie (81)
    16. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    17. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    18. Wat is uw Privacybeleid?
    19. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    20. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    21. Krijg ik mijn geld terug?
    22. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    23. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    24. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    25. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    26. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    27. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    28. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    29. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    30. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Wat is DVI?
    33. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    36. In welke landen leveren jullie?
    37. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    38. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    39. Een terugzendingsnummer aanvragen
    40. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    41. Wat is een barebone of barebook?
    42. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    43. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    44. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    45. Offerte (75)
    46. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    47. Wat zijn herstockagekosten?
    48. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    49. LCD of plasma… wat te kiezen?
    50. Wat doet Pivot software op een monitor?
    51. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    52. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    53. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    54. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    55. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    56. Leveren jullie internationaal?
    57. Leveren jullie binnen de Benelux?
    58. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    59. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    60. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    61. Kan ik mijn notebook upgraden?
    62. Kan ik een product reserveren?
    63. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    64. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    65. Offerte aanvraag (70)
    66. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    67. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder