• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?

    Het is goed mogelijk om games te spelen of dvd’s te kijken op lcd-monitoren met een snelle reactietijd. De reactiesnelheid is de tijd die een lcd-scherm nodig heeft om een pixel aan en weer volledig uit te zetten. Deze tijd wordt aangeduid in ms, die varieert per lcd-monitor. De meeste lcd-monitoren hebben momenteel een reactietijd die tussen de 16 en 30 ms ligt en zijn daardoor allemaal geschikt voor het spelen van games en het bekijken van bewegende beelden. Een lcd-monitor met een reactietijd van bijvoorbeeld 35 ms kan 1/0,035 = 28 beelden per seconde weergeven. Ter vergelijking: een bioscoopfilm speelt 24 beelden per seconde.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe kan ik achteraf betalen?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    14. Wat is PayPal?
    15. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    16. Wacht op autorisatie (81)
    17. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    18. Wat is uw Privacybeleid?
    19. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    20. Krijg ik mijn geld terug?
    21. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    22. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    23. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    24. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    25. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    28. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    29. Wat is DVI?
    30. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    31. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    32. In welke landen leveren jullie?
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    36. Wat is een barebone of barebook?
    37. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    38. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    39. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    40. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    41. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    42. LCD of plasma… wat te kiezen?
    43. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    44. Wat doet Pivot software op een monitor?
    45. Wat zijn herstockagekosten?
    46. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    47. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    48. Offerte (75)
    49. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    50. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    51. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    52. Leveren jullie binnen de Benelux?
    53. Leveren jullie internationaal?
    54. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    55. Kan ik mijn notebook upgraden?
    56. Kan ik een product reserveren?
    57. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    58. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    59. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    60. Offerte aanvraag (70)
    61. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    62. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    63. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    64. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder