• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Klopt de voorraad die op uw website staat?

    De voorraad komt rechtstreeks bij de fabrikant vandaan en is de beste indicatie die wij u kunnen geven. De voorraad wordt minstens iedere nacht bijgewerkt. Indien u op het aantal klikt, wordt de voorraad in real time bijgewerkt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Hoe maak ik een account aan?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Betalen met Bancontact
    21. Verzonden distri (25)
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Hoe werkt Bancontact?
    28. Wat is PayPal?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wacht op goedkeuring (80)
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    38. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Krijg ik mijn geld terug?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Betalen via uw PayPal-rekening
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Verzonden (60)
    51. Wat is DVI?
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Nieuw (01)
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    56. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    57. Leveren jullie ook in het weekend?
    58. Verzonden-onbevestigd
    59. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    60. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    61. Kan ik een product terugbrengen?
    62. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    63. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    64. Wat is een barebone of barebook?
    65. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    66. Een terugzendingsnummer aanvragen
    67. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    68. Wordt verwerkt (20)
    69. Tegenstrijdigheden consumenten
    70. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    71. Waar vind ik het telefoonnummer?
    72. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    73. Wat is een s-video signaal?
    74. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    75. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Bestellen (21)
    78. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    79. Wat doet Pivot software op een monitor?
    80. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    81. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Wat zijn herstockagekosten?
    84. Centralpoint.be doet direct zaken
    85. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    86. Wat is de status van mijn terugzending?
    87. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    88. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    89. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    90. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    91. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    92. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    93. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    94. Kan ik een bestelling wijzigen?
    95. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    96. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    97. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    98. De producten opsturen
    99. Geannuleerd (90)
    100. Credithold (82)
    101. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    102. Deellevering (30)
    103. Bestelling staat nog op status 80
    104. Verzenden mislukt (05)
    105. Bescherming tegen elektronische fraude
    106. Kan ik mijn notebook upgraden?
    107. Kan ik een product reserveren?
    108. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    109. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    110. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    111. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    112. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    113. Offerte aanvraag (70)
    114. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    115. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    116. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    117. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    118. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    119. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    120. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder