• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Klopt de voorraad die op uw website staat?

    De voorraad komt rechtstreeks bij de fabrikant vandaan en is de beste indicatie die wij u kunnen geven. De voorraad wordt minstens iedere nacht bijgewerkt. Indien u op het aantal klikt, wordt de voorraad in real time bijgewerkt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Verzonden distri (25)
    20. Betalen met Bancontact Mister Cash
    21. Leveren jullie ook onder rembours?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe maak ik een account aan?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    27. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    28. Wat is PayPal?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    33. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    39. Betalen via uw PayPal-rekening
    40. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    41. Krijg ik mijn geld terug?
    42. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    45. Wat is DVI?
    46. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    47. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    48. Nieuw (01)
    49. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    50. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    51. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    52. Verzonden (60)
    53. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    56. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    57. Leveren jullie ook in het weekend?
    58. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    59. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    60. Wordt verwerkt (20)
    61. Een terugzendingsnummer aanvragen
    62. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    63. Kan ik een product terugbrengen?
    64. Tegenstrijdigheden consumenten
    65. Wat doet Pivot software op een monitor?
    66. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    67. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    68. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    69. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    70. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    71. Centralpoint.be doet direct zaken
    72. Verzonden-onbevestigd
    73. Bestellen (21)
    74. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    75. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    76. Wat is een s-video signaal?
    77. Wat is een barebone of barebook?
    78. LCD of plasma… wat te kiezen?
    79. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    80. Wat zijn herstockagekosten?
    81. Waar vind ik het telefoonnummer?
    82. Wat is de status van mijn terugzending?
    83. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    84. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    85. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    86. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    87. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    88. Kan ik een bestelling wijzigen?
    89. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    90. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    91. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    92. Geannuleerd (90)
    93. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    94. Verzenden mislukt (05)
    95. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    96. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    97. De producten opsturen
    98. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    99. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    100. Credithold (82)
    101. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    102. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    103. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    104. Kan ik mijn notebook upgraden?
    105. Bestelling staat nog op status 80
    106. Deellevering (30)
    107. Kan ik een product reserveren?
    108. Bescherming tegen elektronische fraude
    109. Offerte aanvraag (70)
    110. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    111. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    112. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    113. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    114. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    115. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    116. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    117. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    118. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder