• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Klopt de voorraad die op uw website staat?

    De voorraad komt rechtstreeks bij de fabrikant vandaan en is de beste indicatie die wij u kunnen geven. De voorraad wordt minstens iedere nacht bijgewerkt. Indien u op het aantal klikt, wordt de voorraad in real time bijgewerkt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Betalen met Bancontact
    21. Verzonden distri (25)
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Hoe werkt Bancontact?
    28. Wacht op autorisatie (81)
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Wacht op goedkeuring (80)
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    40. Krijg ik mijn geld terug?
    41. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    44. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    45. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    46. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    49. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    50. Verzonden (60)
    51. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    52. Wat is DVI?
    53. Verzonden-onbevestigd
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    56. Tegenstrijdigheden consumenten
    57. Leveren jullie ook in het weekend?
    58. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    59. Nieuw (01)
    60. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    61. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    62. Een terugzendingsnummer aanvragen
    63. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    64. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    65. Wat is een barebone of barebook?
    66. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    67. Heeft Centralpoint een showroom?
    68. Kan ik een product terugbrengen?
    69. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    70. Waar vind ik het telefoonnummer?
    71. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    72. Wat zijn herstockagekosten?
    73. Bestellen (21)
    74. Wordt verwerkt (20)
    75. Wat is een s-video signaal?
    76. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    77. Centralpoint doet direct zaken
    78. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    79. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    80. LCD of plasma… wat te kiezen?
    81. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    82. Wat is de status van mijn terugzending?
    83. Wat doet Pivot software op een monitor?
    84. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    85. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    86. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    87. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    88. Kan ik een bestelling wijzigen?
    89. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    90. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    91. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    92. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    93. Credithold (82)
    94. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    95. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    96. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    97. Verzenden mislukt (05)
    98. Bestelling staat nog op status 80
    99. Geannuleerd (90)
    100. De producten opsturen
    101. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    102. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    103. Bescherming tegen elektronische fraude
    104. Wat is het postadres van Centralpoint?
    105. Kan ik mijn notebook upgraden?
    106. Deellevering (30)
    107. Kan ik een product reserveren?
    108. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    109. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    110. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    111. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    112. Offerte aanvraag (70)
    113. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    114. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    115. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    116. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    117. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    118. Kan ik als particulier bestellen?
    119. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder