• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Klopt de voorraad die op uw website staat?

    De voorraad komt rechtstreeks bij de fabrikant vandaan en is de beste indicatie die wij u kunnen geven. De voorraad wordt minstens iedere nacht bijgewerkt. Indien u op het aantal klikt, wordt de voorraad in real time bijgewerkt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Betalen met Bancontact Mister Cash
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Verzonden distri (25)
    22. Hoe maak ik een account aan?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    27. Wat is PayPal?
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Wacht op autorisatie (81)
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Krijg ik mijn geld terug?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Betalen via uw PayPal-rekening
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    45. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    46. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    47. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    48. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    49. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    50. Wat is DVI?
    51. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    52. Verzonden (60)
    53. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    54. Nieuw (01)
    55. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    56. Leveren jullie ook in het weekend?
    57. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    58. Verzonden-onbevestigd
    59. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    60. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    61. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    62. Kan ik een product terugbrengen?
    63. Een terugzendingsnummer aanvragen
    64. Tegenstrijdigheden consumenten
    65. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    66. Wordt verwerkt (20)
    67. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    68. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    69. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    72. Waar vind ik het telefoonnummer?
    73. Wat doet Pivot software op een monitor?
    74. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    75. Centralpoint.be doet direct zaken
    76. Bestellen (21)
    77. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    78. Wat zijn herstockagekosten?
    79. LCD of plasma… wat te kiezen?
    80. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    81. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    82. Wat is een s-video signaal?
    83. Wat is een barebone of barebook?
    84. Wat is de status van mijn terugzending?
    85. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    86. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    87. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    88. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    89. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    90. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    91. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    92. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    93. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    94. Kan ik een bestelling wijzigen?
    95. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    96. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    97. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    98. De producten opsturen
    99. Credithold (82)
    100. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    101. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    102. Verzenden mislukt (05)
    103. Geannuleerd (90)
    104. Bescherming tegen elektronische fraude
    105. Deellevering (30)
    106. Bestelling staat nog op status 80
    107. Kan ik een product reserveren?
    108. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    109. Kan ik mijn notebook upgraden?
    110. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    111. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    112. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    113. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    114. Offerte aanvraag (70)
    115. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    116. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    117. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    118. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    119. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder