• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Klopt de voorraad die op uw website staat?

    De voorraad komt rechtstreeks bij de fabrikant vandaan en is de beste indicatie die wij u kunnen geven. De voorraad wordt minstens iedere nacht bijgewerkt. Indien u op het aantal klikt, wordt de voorraad in real time bijgewerkt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Hoe maak ik een account aan?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Betalen met Bancontact
    21. Verzonden distri (25)
    22. Voor wie is Bancontact?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Wat is PayPal?
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Wacht op autorisatie (81)
    34. Wacht op goedkeuring (80)
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Betalen via uw PayPal-rekening
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    47. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    48. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    49. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    50. Verzonden (60)
    51. Wat is DVI?
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    54. Nieuw (01)
    55. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    56. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    57. Verzonden-onbevestigd
    58. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    59. Leveren jullie ook in het weekend?
    60. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    61. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    62. Wat is een barebone of barebook?
    63. Kan ik een product terugbrengen?
    64. Een terugzendingsnummer aanvragen
    65. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    66. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    67. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    68. Tegenstrijdigheden consumenten
    69. Wordt verwerkt (20)
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Waar vind ik het telefoonnummer?
    72. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    73. Wat is een s-video signaal?
    74. Wat doet Pivot software op een monitor?
    75. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    76. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    77. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    78. Bestellen (21)
    79. Centralpoint.be doet direct zaken
    80. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    81. Wat zijn herstockagekosten?
    82. LCD of plasma… wat te kiezen?
    83. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    84. Wat is de status van mijn terugzending?
    85. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    86. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    87. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    88. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    89. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    90. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    91. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    92. Kan ik een bestelling wijzigen?
    93. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    94. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    95. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    96. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    97. De producten opsturen
    98. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    99. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    100. Credithold (82)
    101. Deellevering (30)
    102. Verzenden mislukt (05)
    103. Bescherming tegen elektronische fraude
    104. Geannuleerd (90)
    105. Bestelling staat nog op status 80
    106. Kan ik een product reserveren?
    107. Kan ik mijn notebook upgraden?
    108. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    109. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    110. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    111. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    112. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    113. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    114. Offerte aanvraag (70)
    115. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    116. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    117. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    118. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    119. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    120. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder