• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Krijg ik mijn geld terug?

    Indien u een product hebt teruggezonden, zal tot terugbetaling worden overgegaan nadat het product in goede staat is bevonden/ontvangen. In geval van een creditcard- of PayPal-betaling zal het geld worden teruggeboekt. In alle andere gevallen zal u worden gevraagd uw bankgegevens aan ons door te geven, zodat wij tot terugbetaling kunnen overgaan. Terugbetaling vindt binnen 14 dagen plaats.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Mastercard en Visa
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Kan ik een product retourneren?
    6. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    7. Wat is PayPal?
    8. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    9. Wat is uw Privacybeleid?
    10. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    11. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    12. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    13. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    14. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    15. Kan ik een product terugbrengen?
    16. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    17. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    18. Wat is de status van mijn terugzending?
    19. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    20. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    21. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    22. De producten opsturen
    23. Bestelling staat nog op status 80
    24. Kan ik mijn notebook upgraden?
    25. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    26. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder