• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?

    Wij kunnen u geen vervangende hardware leveren tijdens de reparatie van uw hardware. In het geval van defecten zal Centralpoint.be alle redelijke inspanningen leveren om uw apparatuur te laten repareren volgens de voorwaarden van de betreffende fabrieksgarantie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Hoe maak ik een account aan?
    15. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    23. Wacht op autorisatie (81)
    24. Wacht op goedkeuring (80)
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Krijg ik mijn geld terug?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    30. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    31. Betalen via uw PayPal-rekening
    32. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    33. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    34. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    37. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    38. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    39. Wat is DVI?
    40. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    41. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    42. Leveren jullie ook in het weekend?
    43. Verzonden-onbevestigd
    44. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Kan ik een product terugbrengen?
    49. Een terugzendingsnummer aanvragen
    50. Tegenstrijdigheden consumenten
    51. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    52. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    53. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    54. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    55. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    56. Wat zijn herstockagekosten?
    57. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    58. LCD of plasma… wat te kiezen?
    59. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    60. Wat is een s-video signaal?
    61. Wat is de status van mijn terugzending?
    62. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    63. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    64. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    65. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    66. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    67. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    68. Deellevering (30)
    69. Bestelling staat nog op status 80
    70. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    71. Kan ik mijn notebook upgraden?
    72. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    73. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    74. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    75. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    76. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    77. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder