• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?

    Wij kunnen u geen vervangende hardware leveren tijdens de reparatie van uw hardware. In het geval van defecten zal Centralpoint.be alle redelijke inspanningen leveren om uw apparatuur te laten repareren volgens de voorwaarden van de betreffende fabrieksgarantie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    19. Hoe werkt Bancontact?
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Wacht op goedkeuring (80)
    24. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Krijg ik mijn geld terug?
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    33. Betalen via uw PayPal-rekening
    34. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    35. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    40. Wat is DVI?
    41. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Leveren jullie ook in het weekend?
    44. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    45. Verzonden-onbevestigd
    46. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    47. Kan ik een product terugbrengen?
    48. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    49. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    50. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    51. Een terugzendingsnummer aanvragen
    52. Tegenstrijdigheden consumenten
    53. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    54. Wat is een s-video signaal?
    55. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    56. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    57. LCD of plasma… wat te kiezen?
    58. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    59. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    60. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    61. Wat zijn herstockagekosten?
    62. Wat is de status van mijn terugzending?
    63. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    64. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    65. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    66. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    67. Bestelling staat nog op status 80
    68. Deellevering (30)
    69. Kan ik mijn notebook upgraden?
    70. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    71. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    72. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    73. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    74. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    75. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    76. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    77. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder