• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?

    Wij kunnen u geen vervangende hardware leveren tijdens de reparatie van uw hardware. In het geval van defecten zal Centralpoint.be alle redelijke inspanningen leveren om uw apparatuur te laten repareren volgens de voorwaarden van de betreffende fabrieksgarantie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Hoe werkt Bancontact?
    19. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Wacht op goedkeuring (80)
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    30. Betalen via uw PayPal-rekening
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    33. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    34. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    37. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    38. Wat is DVI?
    39. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    40. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    41. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Verzonden-onbevestigd
    44. Leveren jullie ook in het weekend?
    45. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    46. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Kan ik een product terugbrengen?
    49. Tegenstrijdigheden consumenten
    50. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    51. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    52. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    53. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    54. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    55. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    56. Wat is een s-video signaal?
    57. Wat zijn herstockagekosten?
    58. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    59. LCD of plasma… wat te kiezen?
    60. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    61. Wat is de status van mijn terugzending?
    62. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    63. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    64. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    65. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    66. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    67. Deellevering (30)
    68. Bestelling staat nog op status 80
    69. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    70. Kan ik mijn notebook upgraden?
    71. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    72. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    73. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    74. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    75. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    76. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    77. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder