• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?

    Wij kunnen u geen vervangende hardware leveren tijdens de reparatie van uw hardware. In het geval van defecten zal Centralpoint.be alle redelijke inspanningen leveren om uw apparatuur te laten repareren volgens de voorwaarden van de betreffende fabrieksgarantie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Hoe maak ik een account aan?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Wacht op autorisatie (81)
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Wacht op goedkeuring (80)
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Betalen via uw PayPal-rekening
    30. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    33. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Wat is DVI?
    36. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    37. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    40. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    41. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    42. Leveren jullie ook in het weekend?
    43. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    44. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. Kan ik een product terugbrengen?
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    49. Tegenstrijdigheden consumenten
    50. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    51. Verzonden-onbevestigd
    52. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    53. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    54. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    55. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    56. LCD of plasma… wat te kiezen?
    57. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    58. Wat zijn herstockagekosten?
    59. Wat is een s-video signaal?
    60. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    61. Wat is de status van mijn terugzending?
    62. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    63. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    64. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    65. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    66. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    67. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    68. Bestelling staat nog op status 80
    69. Kan ik mijn notebook upgraden?
    70. Deellevering (30)
    71. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    72. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    73. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    74. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    75. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    76. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder