• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?

    Indien u op de -0- bij Voorraad klikt, krijgt u een schatting van de datum waarop het product weer in stock komt. Als u wilt dat wij u daarvan op de hoogte brengen, kunt u klikken op "Voorraad herinnering" en uw e-mailadres opgeven. Zodra het product in stock komt, stellen wij u daarvan via e-mail of sms op de hoogte.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint.be?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Hebt u een veilige website?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Leveren jullie ook onder rembours?
    17. Betalen met Bancontact Mister Cash
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    25. Wat is PayPal?
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    28. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Wat is uw Privacybeleid?
    33. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    34. Krijg ik mijn geld terug?
    35. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    38. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    39. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    40. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    43. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    44. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    45. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    46. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    47. Leveren jullie ook in het weekend?
    48. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    49. Verzonden-onbevestigd
    50. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    51. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    52. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    53. Kan ik een product terugbrengen?
    54. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    55. Wordt verwerkt (20)
    56. Een terugzendingsnummer aanvragen
    57. Tegenstrijdigheden consumenten
    58. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    59. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    60. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    61. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    62. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    63. Wat doet Pivot software op een monitor?
    64. Centralpoint.be doet direct zaken
    65. Bestellen (21)
    66. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    67. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    68. Wat zijn herstockagekosten?
    69. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    70. LCD of plasma… wat te kiezen?
    71. Offerte (75)
    72. Wat is de status van mijn terugzending?
    73. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    74. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    75. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    76. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    77. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    78. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    79. De producten opsturen
    80. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    81. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    82. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    83. Deellevering (30)
    84. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    85. Kan ik een product reserveren?
    86. Kan ik mijn notebook upgraden?
    87. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    88. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    89. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    90. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    91. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    92. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    93. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    94. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    95. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder