• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?

    Indien u op de -0- bij Voorraad klikt, krijgt u een schatting van de datum waarop het product weer in stock komt. Als u wilt dat wij u daarvan op de hoogte brengen, kunt u klikken op "Voorraad herinnering" en uw e-mailadres opgeven. Zodra het product in stock komt, stellen wij u daarvan via e-mail of sms op de hoogte.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint.be?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Hebt u een veilige website?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Verzonden distri (25)
    17. Betalen met Bancontact Mister Cash
    18. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Hoe maak ik een account aan?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    25. Wat is PayPal?
    26. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Wat is uw Privacybeleid?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    34. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    35. Krijg ik mijn geld terug?
    36. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    39. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    40. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    41. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    42. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    43. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    46. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    47. Leveren jullie ook in het weekend?
    48. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    49. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    50. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    51. Kan ik een product terugbrengen?
    52. Een terugzendingsnummer aanvragen
    53. Wordt verwerkt (20)
    54. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    55. Tegenstrijdigheden consumenten
    56. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    57. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    58. Wat doet Pivot software op een monitor?
    59. Verzonden-onbevestigd
    60. Centralpoint.be doet direct zaken
    61. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    62. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    63. Bestellen (21)
    64. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    65. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    66. LCD of plasma… wat te kiezen?
    67. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    68. Wat zijn herstockagekosten?
    69. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    70. Wat is de status van mijn terugzending?
    71. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    72. Offerte (75)
    73. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    74. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    75. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    76. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    77. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    78. De producten opsturen
    79. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    80. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    81. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    82. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    83. Kan ik mijn notebook upgraden?
    84. Deellevering (30)
    85. Kan ik een product reserveren?
    86. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    87. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    88. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    89. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    90. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    91. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    92. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    93. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    94. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder