• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunt u ook aan een postbus afleveren?

    Wij leveren geen bestellingen af op een postbusadres. Wij raden u aan een leveringsadres te gebruiken waar tijdens de kantooruren altijd iemand aanwezig is.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint.be?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Betalen met Bancontact Mister Cash
    16. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    24. Wat is PayPal?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    27. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    28. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    29. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    30. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    33. Wat is DVI?
    34. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    35. Nieuw (01)
    36. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    39. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    40. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    41. Leveren jullie ook in het weekend?
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    44. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    45. Centralpoint.be doet direct zaken
    46. Wat doet Pivot software op een monitor?
    47. Kan ik een product terugbrengen?
    48. Een terugzendingsnummer aanvragen
    49. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    50. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    51. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    52. Wat zijn herstockagekosten?
    53. Wat is een barebone of barebook?
    54. Waar vind ik het telefoonnummer?
    55. Offerte (75)
    56. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    57. Wat is de status van mijn terugzending?
    58. LCD of plasma… wat te kiezen?
    59. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    60. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    61. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    62. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    63. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    64. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    65. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    66. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    67. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    68. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    69. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    70. Kan ik een product reserveren?
    71. Kan ik mijn notebook upgraden?
    72. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    73. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    74. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    75. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    76. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    77. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    78. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    79. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    80. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder