• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kunt u ook aan een postbus afleveren?

    Wij leveren geen bestellingen af op een postbusadres. Wij raden u aan een leveringsadres te gebruiken waar tijdens de kantooruren altijd iemand aanwezig is.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Betalen met Bancontact
    16. Voor wie is Bancontact?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Hoe werkt Bancontact?
    20. Wat is PayPal?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    23. Wacht op autorisatie (81)
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    30. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    31. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    32. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    33. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    34. Wat is DVI?
    35. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    36. Nieuw (01)
    37. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    38. Leveren jullie ook in het weekend?
    39. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    40. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    41. Kan ik een product terugbrengen?
    42. Wat is een barebone of barebook?
    43. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    44. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    45. Een terugzendingsnummer aanvragen
    46. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    47. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    48. Waar vind ik het telefoonnummer?
    49. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    50. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    51. LCD of plasma… wat te kiezen?
    52. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    53. Wat doet Pivot software op een monitor?
    54. Wat zijn herstockagekosten?
    55. Centralpoint.be doet direct zaken
    56. Offerte (75)
    57. Wat is de status van mijn terugzending?
    58. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    59. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    60. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    61. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    62. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    63. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    64. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    65. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    66. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    67. Kan ik mijn notebook upgraden?
    68. Kan ik een product reserveren?
    69. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    70. Wat is het postadres van Centralpoint.be?
    71. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    72. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    73. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    74. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    75. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    76. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    77. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    78. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder