• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kunt u ook aan een postbus afleveren?

    Wij leveren geen bestellingen af op een postbusadres. Wij raden u aan een leveringsadres te gebruiken waar tijdens de kantooruren altijd iemand aanwezig is.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Mastercard en Visa
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Betalen met Bancontact
    16. Voor wie is Bancontact?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    19. Hoe werkt Bancontact?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    26. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    29. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    30. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    31. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Wat is DVI?
    35. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    36. Nieuw (01)
    37. Leveren jullie ook in het weekend?
    38. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    39. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    40. Een terugzendingsnummer aanvragen
    41. Heeft Centralpoint een showroom?
    42. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    43. Wat is een barebone of barebook?
    44. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    45. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    46. Kan ik een product terugbrengen?
    47. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    48. Waar vind ik het telefoonnummer?
    49. Offerte (75)
    50. Centralpoint doet direct zaken
    51. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    52. Wat zijn herstockagekosten?
    53. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    54. LCD of plasma… wat te kiezen?
    55. Wat is de status van mijn terugzending?
    56. Wat doet Pivot software op een monitor?
    57. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    58. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    59. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    60. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    61. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    62. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    63. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    64. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    65. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    66. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    67. Wat is het postadres van Centralpoint?
    68. Kan ik mijn notebook upgraden?
    69. Kan ik een product reserveren?
    70. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    71. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    72. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    73. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    74. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    75. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    76. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    77. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder