• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?

    Wij verontschuldigen ons dat een en ander niet volgens afspraak is verlopen. Bel voor een afspraak voor terugzending met onze klantendienst op het nummer 016 - 796 211.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Verzonden distri (25)
    17. Voor wie is Bancontact?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    25. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    26. Wat is uw Privacybeleid?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    30. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    34. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    35. Wat is DVI?
    36. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    37. In welke landen leveren jullie?
    38. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    39. Leveren jullie ook in het weekend?
    40. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    41. Verzonden-onbevestigd
    42. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    43. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    44. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    45. Wat is een barebone of barebook?
    46. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    47. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    48. Wordt verwerkt (20)
    49. Tegenstrijdigheden consumenten
    50. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    51. Waar vind ik het telefoonnummer?
    52. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    53. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    54. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    55. Wat doet Pivot software op een monitor?
    56. Wat zijn herstockagekosten?
    57. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    58. Centralpoint.be doet direct zaken
    59. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    60. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    61. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    62. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    63. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    64. Leveren jullie binnen de Benelux?
    65. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    66. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    67. Kan ik een bestelling wijzigen?
    68. Leveren jullie internationaal?
    69. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    70. De producten opsturen
    71. Credithold (82)
    72. Bestelling staat nog op status 80
    73. Kan ik mijn notebook upgraden?
    74. Kan ik een product reserveren?
    75. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    76. Zijn de prijzen exclusief btw?
    77. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    78. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    79. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    80. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    81. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    82. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    83. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder