• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 1 899,- excl. btw
    1087,79 incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?

    Wij verontschuldigen ons dat een en ander niet volgens afspraak is verlopen. Bel voor een afspraak voor terugzending met onze klantendienst op het nummer 011 - 988 362.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Verzonden distri (25)
    16. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Hoe maak ik een account aan?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    24. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    27. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    28. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    29. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    30. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    31. Wat is DVI?
    32. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    33. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    34. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    35. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    36. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    37. In welke landen leveren jullie?
    38. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    39. Leveren jullie ook in het weekend?
    40. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    41. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    42. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    43. Wordt verwerkt (20)
    44. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    45. Tegenstrijdigheden consumenten
    46. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    47. Wat doet Pivot software op een monitor?
    48. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    49. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    50. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    51. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    52. Centralpoint.be doet direct zaken
    53. Verzonden-onbevestigd
    54. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    55. Wat is een barebone of barebook?
    56. Wat zijn herstockagekosten?
    57. Waar vind ik het telefoonnummer?
    58. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    59. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    60. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    61. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    62. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    63. Kan ik een bestelling wijzigen?
    64. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    65. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    66. Leveren jullie binnen de Benelux?
    67. Leveren jullie internationaal?
    68. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    69. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    70. De producten opsturen
    71. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    72. Credithold (82)
    73. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    74. Kan ik mijn notebook upgraden?
    75. Bestelling staat nog op status 80
    76. Kan ik een product reserveren?
    77. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    78. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    79. Zijn de prijzen exclusief btw?
    80. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    81. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    82. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder