• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?

    Wij verontschuldigen ons dat een en ander niet volgens afspraak is verlopen. Bel voor een afspraak voor terugzending met onze klantendienst op het nummer 011 - 988 362.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    10. Wie is Centralpoint.be?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Leveren jullie ook onder rembours?
    16. Verzonden distri (25)
    17. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    18. Hoe maak ik een account aan?
    19. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    25. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    26. Wat is uw Privacybeleid?
    27. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    30. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Wat is DVI?
    34. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    35. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    36. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    37. In welke landen leveren jullie?
    38. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    39. Leveren jullie ook in het weekend?
    40. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    41. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    44. Verzonden-onbevestigd
    45. Tegenstrijdigheden consumenten
    46. Wordt verwerkt (20)
    47. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    48. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Centralpoint.be doet direct zaken
    51. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    52. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    53. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    54. Wat doet Pivot software op een monitor?
    55. Waar vind ik het telefoonnummer?
    56. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    57. Wat zijn herstockagekosten?
    58. Wat is een barebone of barebook?
    59. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    60. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    61. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    62. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    63. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    64. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    65. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    66. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    67. Leveren jullie binnen de Benelux?
    68. Kan ik een bestelling wijzigen?
    69. Leveren jullie internationaal?
    70. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    71. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    72. De producten opsturen
    73. Credithold (82)
    74. Bestelling staat nog op status 80
    75. Kan ik een product reserveren?
    76. Kan ik mijn notebook upgraden?
    77. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    78. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    79. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    80. Zijn de prijzen exclusief btw?
    81. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    82. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    83. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder