• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?

    Wij verontschuldigen ons dat een en ander niet volgens afspraak is verlopen. Bel voor een afspraak voor terugzending met onze klantendienst op het nummer 016 - 796 211.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Leveren jullie ook onder rembours?
    16. Verzonden distri (25)
    17. Voor wie is Bancontact?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    23. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    26. Wat is uw Privacybeleid?
    27. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    28. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    29. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    30. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    31. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    34. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    35. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    36. Wat is DVI?
    37. Verzonden-onbevestigd
    38. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    39. Tegenstrijdigheden consumenten
    40. In welke landen leveren jullie?
    41. Leveren jullie ook in het weekend?
    42. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    43. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    44. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    45. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    46. Wat is een barebone of barebook?
    47. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    48. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    49. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    50. Wordt verwerkt (20)
    51. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    52. Waar vind ik het telefoonnummer?
    53. Centralpoint doet direct zaken
    54. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    55. Wat zijn herstockagekosten?
    56. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    57. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    58. Wat doet Pivot software op een monitor?
    59. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    60. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    61. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    62. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    63. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    64. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    65. Kan ik een bestelling wijzigen?
    66. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    67. Leveren jullie internationaal?
    68. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    69. Credithold (82)
    70. Leveren jullie binnen de Benelux?
    71. Bestelling staat nog op status 80
    72. De producten opsturen
    73. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    74. Kan ik mijn notebook upgraden?
    75. Zijn de prijzen exclusief btw?
    76. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    77. Kan ik een product reserveren?
    78. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    79. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    80. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    81. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    82. Kan ik als particulier bestellen?
    83. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder