• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht

    Veel notebooks gebruiken de zogenaamde SMA (Shared Memory Architecture). Een deel van het systeemgeheugen wordt daarbij gebruikt als videogeheugen. Als u bijvoorbeeld een notebook hebt met een geheugenmodule van 256 MB en het videogeheugen is ingesteld op 16 MB, dan hebt u dus 256 MB - 16 MB = 240 MB aan beschikbaar geheugen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Betalen met Bancontact
    20. Verzonden distri (25)
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Wacht op autorisatie (81)
    27. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    28. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    31. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    32. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    33. Wie zit er achter Centralpoint?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Krijg ik mijn geld terug?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    40. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    45. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    46. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    47. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    50. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    51. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    52. Wat is DVI?
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Verzonden-onbevestigd
    55. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    56. Tegenstrijdigheden consumenten
    57. In welke landen leveren jullie?
    58. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    59. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    60. Een terugzendingsnummer aanvragen
    61. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    62. Heeft Centralpoint een showroom?
    63. Wat is een barebone of barebook?
    64. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    65. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    66. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    67. Kan ik een product terugbrengen?
    68. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    69. Wat is een s-video signaal?
    70. Wordt verwerkt (20)
    71. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    72. Waar vind ik het telefoonnummer?
    73. Wat zijn herstockagekosten?
    74. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    75. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    78. Wat is de status van mijn terugzending?
    79. Centralpoint doet direct zaken
    80. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    81. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    82. Wat doet Pivot software op een monitor?
    83. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    84. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    85. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    86. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    87. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    88. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    89. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    90. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    91. Credithold (82)
    92. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    93. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    94. De producten opsturen
    95. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    96. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    97. Kan ik mijn notebook upgraden?
    98. Bescherming tegen elektronische fraude
    99. Zijn de prijzen exclusief btw?
    100. Deellevering (30)
    101. Kan ik een product reserveren?
    102. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    103. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    104. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    105. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    106. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    107. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    108. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    109. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    110. Kan ik als particulier bestellen?
    111. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder