• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht

    Veel notebooks gebruiken de zogenaamde SMA (Shared Memory Architecture). Een deel van het systeemgeheugen wordt daarbij gebruikt als videogeheugen. Als u bijvoorbeeld een notebook hebt met een geheugenmodule van 256 MB en het videogeheugen is ingesteld op 16 MB, dan hebt u dus 256 MB - 16 MB = 240 MB aan beschikbaar geheugen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Betalen met Bancontact
    20. Verzonden distri (25)
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Wat is PayPal?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    33. Wat is uw Privacybeleid?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    41. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    42. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    43. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    46. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    47. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    48. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Wat is DVI?
    53. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    56. In welke landen leveren jullie?
    57. Verzonden-onbevestigd
    58. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    59. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    60. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    61. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    62. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    63. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    64. Tegenstrijdigheden consumenten
    65. Wat is een barebone of barebook?
    66. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    67. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    68. Een terugzendingsnummer aanvragen
    69. Kan ik een product terugbrengen?
    70. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    71. Wordt verwerkt (20)
    72. Waar vind ik het telefoonnummer?
    73. Wat is een s-video signaal?
    74. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    75. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    76. Wat zijn herstockagekosten?
    77. Wat doet Pivot software op een monitor?
    78. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    79. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    80. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    81. Centralpoint.be doet direct zaken
    82. LCD of plasma… wat te kiezen?
    83. Wat is de status van mijn terugzending?
    84. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    85. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    86. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    87. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    88. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    89. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    90. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    91. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    92. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    93. Credithold (82)
    94. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    95. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    96. De producten opsturen
    97. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    98. Bescherming tegen elektronische fraude
    99. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    100. Deellevering (30)
    101. Kan ik mijn notebook upgraden?
    102. Zijn de prijzen exclusief btw?
    103. Kan ik een product reserveren?
    104. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    105. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    106. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    107. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    108. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    109. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    110. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    111. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    112. Kan ik als particulier bestellen?
    113. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder