• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht

    Veel notebooks gebruiken de zogenaamde SMA (Shared Memory Architecture). Een deel van het systeemgeheugen wordt daarbij gebruikt als videogeheugen. Als u bijvoorbeeld een notebook hebt met een geheugenmodule van 256 MB en het videogeheugen is ingesteld op 16 MB, dan hebt u dus 256 MB - 16 MB = 240 MB aan beschikbaar geheugen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    19. Hoe maak ik een account aan?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    23. Verzonden distri (25)
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Wat is PayPal?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    32. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wacht op autorisatie (81)
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    40. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    41. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    42. Krijg ik mijn geld terug?
    43. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    46. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    47. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    51. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    52. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    53. Wat is DVI?
    54. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    55. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    56. In welke landen leveren jullie?
    57. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    58. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    59. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    60. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    61. Verzonden-onbevestigd
    62. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    63. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    64. Kan ik een product terugbrengen?
    65. Een terugzendingsnummer aanvragen
    66. Tegenstrijdigheden consumenten
    67. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    68. Wordt verwerkt (20)
    69. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    70. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    71. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    72. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    73. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    74. Waar vind ik het telefoonnummer?
    75. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    76. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    77. Wat is een s-video signaal?
    78. Wat doet Pivot software op een monitor?
    79. Wat zijn herstockagekosten?
    80. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    81. Centralpoint.be doet direct zaken
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Wat is een barebone of barebook?
    84. LCD of plasma… wat te kiezen?
    85. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    86. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    87. Wat is de status van mijn terugzending?
    88. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    89. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    90. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    91. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    92. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    93. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    94. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    95. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    96. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    97. De producten opsturen
    98. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    99. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    100. Credithold (82)
    101. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    102. Deellevering (30)
    103. Bescherming tegen elektronische fraude
    104. Kan ik een product reserveren?
    105. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    106. Kan ik mijn notebook upgraden?
    107. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    108. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    109. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    110. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    111. Zijn de prijzen exclusief btw?
    112. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    113. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    114. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    115. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    116. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder