• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?

    In de praktijk is een defecte pixel nauwelijks zichtbaar met het blote oog. Het belemmert dan ook geenszins de functionaliteit van de monitor. Ondanks het streven naar een productie van perfecte lcd-monitoren kan geen enkele fabrikant garanderen dat al zijn lcd-panelen vrij zijn van pixeldefecten. De meeste fabrikanten zullen echter een lcd-monitor omruilen of repareren wanneer er meer pixels defect zijn dan aanvaardbaar. In de regel kunnen we stellen dat fabrikanten een 15-, 17-, 18- of 19-inch lcd-monitor zullen vervangen bij drie of meer defecte pixels. Voor het pixelbeleid voor de monitor die u specifiek bij ons wilt kopen, kunt u ons altijd contacteren.

    Bij meer defecte pixels dan toegestaan contacteert u de fabrikant. U ontvangt direct na terugname van uw defecte monitor een vervangend exemplaar, dat u vervolgens kunt behouden. De vervangende monitor wordt uw eigendom. In uitzonderlijke gevallen wordt uw eigen monitor gerepareerd door het servicecentrum van de fabrikant en zo spoedig mogelijk aan u terugbezorgd.

    Voor particulieren (niet-zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperkingen mag opleggen aan de wettelijke regels inzake garantie en conformiteit. Via de merkenshops vindt u een groot aantal koppelingen naar de fabrikant. Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Sommige fabrikanten hebben een online systeem voor afhandeling ingericht.

    Uiteraard kunt u te allen tijde met uw garantievragen terecht bij Central Point België N.V. U kunt uw vraag via e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    7. Verzonden distri (25)
    8. Voor wie is Bancontact?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    11. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    12. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    13. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    16. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    17. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    18. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    19. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    20. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    21. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    22. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    23. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    24. Wat is DVI?
    25. Verzonden-onbevestigd
    26. Leveren jullie ook in het weekend?
    27. Tegenstrijdigheden consumenten
    28. Wat is een barebone of barebook?
    29. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    30. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    31. Wordt verwerkt (20)
    32. Waar vind ik het telefoonnummer?
    33. Wat zijn herstockagekosten?
    34. Wat doet Pivot software op een monitor?
    35. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    36. Centralpoint.be doet direct zaken
    37. LCD of plasma… wat te kiezen?
    38. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    39. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    40. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    41. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    42. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    43. De producten opsturen
    44. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    45. Zijn de prijzen exclusief btw?
    46. Kan ik een product reserveren?
    47. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    48. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    49. Kan ik als particulier bestellen?
    50. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder