• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?

    In de praktijk is een defecte pixel nauwelijks zichtbaar met het blote oog. Het belemmert dan ook geenszins de functionaliteit van de monitor. Ondanks het streven naar een productie van perfecte lcd-monitoren kan geen enkele fabrikant garanderen dat al zijn lcd-panelen vrij zijn van pixeldefecten. De meeste fabrikanten zullen echter een lcd-monitor omruilen of repareren wanneer er meer pixels defect zijn dan aanvaardbaar. In de regel kunnen we stellen dat fabrikanten een 15-, 17-, 18- of 19-inch lcd-monitor zullen vervangen bij drie of meer defecte pixels. Voor het pixelbeleid voor de monitor die u specifiek bij ons wilt kopen, kunt u ons altijd contacteren.

    Bij meer defecte pixels dan toegestaan contacteert u de fabrikant. U ontvangt direct na terugname van uw defecte monitor een vervangend exemplaar, dat u vervolgens kunt behouden. De vervangende monitor wordt uw eigendom. In uitzonderlijke gevallen wordt uw eigen monitor gerepareerd door het servicecentrum van de fabrikant en zo spoedig mogelijk aan u terugbezorgd.

    Voor particulieren (niet-zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperkingen mag opleggen aan de wettelijke regels inzake garantie en conformiteit. Via de merkenshops vindt u een groot aantal koppelingen naar de fabrikant. Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Sommige fabrikanten hebben een online systeem voor afhandeling ingericht.

    Uiteraard kunt u te allen tijde met uw garantievragen terecht bij Central Point België N.V. U kunt uw vraag via e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Mastercard en Visa
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    9. Verzonden distri (25)
    10. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    13. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    14. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    15. Wat is uw Privacybeleid?
    16. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    17. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    18. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    19. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    20. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    21. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    22. Wat is DVI?
    23. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    24. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    25. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    26. Leveren jullie ook in het weekend?
    27. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    28. Wordt verwerkt (20)
    29. Tegenstrijdigheden consumenten
    30. Wat doet Pivot software op een monitor?
    31. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    32. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    33. Centralpoint.be doet direct zaken
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    36. LCD of plasma… wat te kiezen?
    37. Waar vind ik het telefoonnummer?
    38. Wat is een barebone of barebook?
    39. Wat zijn herstockagekosten?
    40. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    41. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    42. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    43. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    44. De producten opsturen
    45. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    46. Kan ik een product reserveren?
    47. Zijn de prijzen exclusief btw?
    48. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    49. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    50. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder