• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Nieuw (01)

    De order is nieuw geplaatst en wordt nog bekeken door een van onze medewerkers.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Hoe maak ik een account aan?
    6. Hebt u een veilige website?
    7. Kan ik een product retourneren?
    8. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    9. Wat is uw Privacybeleid?
    10. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    11. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    12. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    13. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    14. Wat is DVI?
    15. Leveren jullie ook in het weekend?
    16. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    17. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    18. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    19. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    20. Wat zijn herstockagekosten?
    21. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    22. LCD of plasma… wat te kiezen?
    23. Verzenden mislukt (05)
    24. De producten opsturen
    25. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    26. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    27. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    28. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    29. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    30. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder