• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Waar vind ik het telefoonnummer?

    Wilt u uw telefonisch contact opnemen, belt u dan naar 011 - 988 360. Onze medewerkers zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur bereikbaar.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    2. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Hebt u een veilige website?
    6. Hoe maak ik een account aan?
    7. Voor wie is Bancontact?
    8. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Hoe werkt Bancontact?
    11. Wat is PayPal?
    12. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    13. Wacht op autorisatie (81)
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    16. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    17. Krijg ik mijn geld terug?
    18. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    19. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    20. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    21. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    22. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    23. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    24. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    25. Leveren jullie ook in het weekend?
    26. Tegenstrijdigheden consumenten
    27. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    28. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    29. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    30. Wat zijn herstockagekosten?
    31. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    32. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    33. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    34. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    35. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    36. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    37. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    38. De producten opsturen
    39. Kan ik een product reserveren?
    40. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    41. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder