• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Waar vind ik het telefoonnummer?

    Wilt u uw telefonisch contact opnemen, belt u dan naar 016 - 796 200. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 17:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 17:00.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    2. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Hoe maak ik een account aan?
    5. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    6. Hebt u een veilige website?
    7. Voor wie is Bancontact?
    8. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Hoe werkt Bancontact?
    11. Wat is PayPal?
    12. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    13. Wacht op autorisatie (81)
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    16. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    17. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    18. Krijg ik mijn geld terug?
    19. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    20. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    23. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    24. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    25. Leveren jullie ook in het weekend?
    26. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    27. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    28. Tegenstrijdigheden consumenten
    29. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    30. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    31. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    32. Wat zijn herstockagekosten?
    33. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    34. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    35. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    36. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    37. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    38. De producten opsturen
    39. Kan ik een product reserveren?
    40. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    41. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder