• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Waar vind ik het telefoonnummer?

    Wilt u uw telefonisch contact opnemen, belt u dan naar 016 - 796 200. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 17:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 17:00.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    2. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    3. Hoe maak ik een account aan?
    4. Moet er worden getekend voor een levering?
    5. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    6. Hebt u een veilige website?
    7. Voor wie is Bancontact?
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Hoe werkt Bancontact?
    11. Wacht op autorisatie (81)
    12. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    13. Wie zit er achter Centralpoint?
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Krijg ik mijn geld terug?
    16. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    17. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    18. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    19. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    20. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    21. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    22. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    23. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    24. Tegenstrijdigheden consumenten
    25. Leveren jullie ook in het weekend?
    26. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    27. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    28. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    29. Wat zijn herstockagekosten?
    30. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    31. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    32. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    33. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    34. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    35. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    36. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    37. De producten opsturen
    38. Kan ik een product reserveren?
    39. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    40. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder