• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Waar vind ik het telefoonnummer?

    Wilt u uw telefonisch contact opnemen, belt u dan naar 011 - 988 360. Onze medewerkers zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur bereikbaar.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Hebt u een veilige website?
    8. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    13. Wat is PayPal?
    14. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    15. Wacht op autorisatie (81)
    16. Wat is uw Privacybeleid?
    17. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    18. Krijg ik mijn geld terug?
    19. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    20. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    21. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    22. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    23. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    24. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    25. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    26. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    27. Leveren jullie ook in het weekend?
    28. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    29. Tegenstrijdigheden consumenten
    30. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    31. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    32. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    33. Wat zijn herstockagekosten?
    34. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    35. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    36. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    37. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    38. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    39. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    40. De producten opsturen
    41. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    42. Kan ik een product reserveren?
    43. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    44. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder