• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)

    Onze transporteurs bezorgen op werkdagen. Voorradige artikelen die u voor 17.00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden. 98% van onze zendingen komt de volgende werkdag aan.

    Ook als voor een deel van uw bestelling een levertijd geldt en een ander deel voorradig is, worden de voorradige artikelen direct verzonden.

    De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbaarheid, de betaalmethode en het leveringsadres. U kunt zelf de verwachte levertijd uitrekenen door de geschatte tijd van de betaling en de geschatte verzendtijd bij elkaar op te tellen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    15. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    16. Wacht op autorisatie (81)
    17. Wat is uw Privacybeleid?
    18. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    19. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    20. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    21. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    22. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    23. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    24. Krijg ik mijn geld terug?
    25. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    26. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    27. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    28. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    29. Verzonden (60)
    30. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    31. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    32. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    35. Wat doet Pivot software op een monitor?
    36. Kan ik een product terugbrengen?
    37. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    38. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    39. Wat is een barebone of barebook?
    40. Wat zijn herstockagekosten?
    41. Verzonden-onbevestigd
    42. Offerte (75)
    43. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    44. LCD of plasma… wat te kiezen?
    45. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    46. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    47. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    48. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    49. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    50. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    51. Kan ik een product reserveren?
    52. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    53. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    54. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    55. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    56. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    57. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    58. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    59. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder