• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat doet Pivot software op een monitor?

    Pivot-software zorgt ervoor dat uw beeld/tekst in de juiste verhouding staat wanneer u de monitor roteert van horizontale naar verticale weergave (ook Mac).

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Betalen met Bancontact
    16. Voor wie is Bancontact?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    19. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    20. Hoe werkt Bancontact?
    21. Wat is PayPal?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    24. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    25. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    26. Wacht op goedkeuring (80)
    27. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    28. Wat is uw Privacybeleid?
    29. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    30. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    33. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    34. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    35. Betalen via uw PayPal-rekening
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    38. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    39. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    40. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    41. Wat is DVI?
    42. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    43. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    44. Verzonden-onbevestigd
    45. Nieuw (01)
    46. Leveren jullie ook in het weekend?
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    49. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    50. Tegenstrijdigheden consumenten
    51. Wat is een barebone of barebook?
    52. Een terugzendingsnummer aanvragen
    53. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    54. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    55. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    56. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    57. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    58. Wat zijn herstockagekosten?
    59. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    60. Centralpoint.be doet direct zaken
    61. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    62. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    63. LCD of plasma… wat te kiezen?
    64. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    65. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    66. Credithold (82)
    67. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    68. De producten opsturen
    69. Bescherming tegen elektronische fraude
    70. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    71. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    72. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    73. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    74. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    75. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    76. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    77. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    78. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder