• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat doet Pivot software op een monitor?

    Pivot-software zorgt ervoor dat uw beeld/tekst in de juiste verhouding staat wanneer u de monitor roteert van horizontale naar verticale weergave (ook Mac).

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Betalen met Bancontact
    16. Voor wie is Bancontact?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    19. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Hoe werkt Bancontact?
    22. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    23. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wacht op goedkeuring (80)
    26. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    27. Wat is uw Privacybeleid?
    28. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    31. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    32. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    33. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    34. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    37. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    38. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    39. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    40. Wat is DVI?
    41. Verzonden-onbevestigd
    42. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    43. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    44. Tegenstrijdigheden consumenten
    45. Leveren jullie ook in het weekend?
    46. Nieuw (01)
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    49. Heeft Centralpoint een showroom?
    50. Wat is een barebone of barebook?
    51. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    52. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    53. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    54. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    55. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    56. Wat zijn herstockagekosten?
    57. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    58. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    59. LCD of plasma… wat te kiezen?
    60. Centralpoint doet direct zaken
    61. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    62. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    63. Credithold (82)
    64. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    65. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    66. De producten opsturen
    67. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    68. Bescherming tegen elektronische fraude
    69. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    70. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    71. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    72. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    73. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    74. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    75. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    76. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder