• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?

    De prijzen van onze producten zijn onderhevig aan schommelingen op de financiële markt. Centralpoint.be heeft hier geen invloed op. Het feit dat onze prijzen onderhevig zijn aan schommelingen en dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, wordt bij het aanbod vermeld.

    U kunt deze bepaling en de gevolgen ervan voor u als consument terugvinden in onze Algemene voorwaarden voor consumenten in artikel 9 - De prijs: https://www.centralpoint.be/pdf/Algemene_Voorwaarden_Consumenten.pdf

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Betalen met Bancontact
    20. Verzonden distri (25)
    21. Voor wie is Bancontact?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Wat is PayPal?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Wacht op autorisatie (81)
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Wacht op goedkeuring (80)
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    38. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    44. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    45. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    46. Betalen via uw PayPal-rekening
    47. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    48. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    53. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    54. Wat is DVI?
    55. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    56. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    57. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    58. In welke landen leveren jullie?
    59. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    60. Leveren jullie ook in het weekend?
    61. Verzonden-onbevestigd
    62. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    63. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    64. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    65. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    66. Kan ik een product terugbrengen?
    67. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    68. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    69. Wat is een barebone of barebook?
    70. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    71. Wordt verwerkt (20)
    72. Een terugzendingsnummer aanvragen
    73. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    74. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    75. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    76. Wat is een s-video signaal?
    77. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    78. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    79. LCD of plasma… wat te kiezen?
    80. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    81. Bestellen (21)
    82. Wat doet Pivot software op een monitor?
    83. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    84. Wat zijn herstockagekosten?
    85. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    86. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    87. Centralpoint.be doet direct zaken
    88. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    89. Offerte (75)
    90. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    91. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    92. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    93. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    94. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    95. Leveren jullie binnen de Benelux?
    96. Kan ik een bestelling wijzigen?
    97. Leveren jullie internationaal?
    98. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    99. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    100. Credithold (82)
    101. De producten opsturen
    102. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    103. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    104. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    105. Bestelling staat nog op status 80
    106. Deellevering (30)
    107. Bescherming tegen elektronische fraude
    108. Kan ik mijn notebook upgraden?
    109. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    110. Kan ik een product reserveren?
    111. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    112. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    113. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    114. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    115. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    116. Offerte aanvraag (70)
    117. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    118. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    119. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    120. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    121. Kan ik als particulier bestellen?
    122. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder