• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?

    De prijzen van onze producten zijn onderhevig aan schommelingen op de financiële markt. Centralpoint.be heeft hier geen invloed op. Het feit dat onze prijzen onderhevig zijn aan schommelingen en dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, wordt bij het aanbod vermeld.

    U kunt deze bepaling en de gevolgen ervan voor u als consument terugvinden in onze Algemene voorwaarden voor consumenten in artikel 9 - De prijs: https://www.centralpoint.be/pdf/Algemene_Voorwaarden_Consumenten.pdf

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Betalen met Bancontact
    20. Verzonden distri (25)
    21. Voor wie is Bancontact?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    29. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    30. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    31. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Wacht op goedkeuring (80)
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Wat is uw Privacybeleid?
    37. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    38. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    42. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    46. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    47. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    48. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    49. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    50. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    51. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    52. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    53. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    54. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    55. Wat is DVI?
    56. Verzonden-onbevestigd
    57. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    58. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    59. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    60. In welke landen leveren jullie?
    61. Leveren jullie ook in het weekend?
    62. Een terugzendingsnummer aanvragen
    63. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    64. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    65. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    66. Heeft Centralpoint een showroom?
    67. Kan ik een product terugbrengen?
    68. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    69. Wat is een barebone of barebook?
    70. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    71. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    72. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    73. Bestellen (21)
    74. Wat zijn herstockagekosten?
    75. Centralpoint doet direct zaken
    76. Wat is een s-video signaal?
    77. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    78. Wordt verwerkt (20)
    79. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    80. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    81. LCD of plasma… wat te kiezen?
    82. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    83. Wat doet Pivot software op een monitor?
    84. Offerte (75)
    85. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    86. Kan ik een bestelling wijzigen?
    87. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    88. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    89. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    90. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    91. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    92. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    93. Leveren jullie internationaal?
    94. Credithold (82)
    95. Leveren jullie binnen de Benelux?
    96. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    97. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    98. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    99. Bestelling staat nog op status 80
    100. De producten opsturen
    101. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    102. Bescherming tegen elektronische fraude
    103. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    104. Kan ik mijn notebook upgraden?
    105. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    106. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    107. Kan ik een product reserveren?
    108. Deellevering (30)
    109. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    110. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    111. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    112. Offerte aanvraag (70)
    113. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    114. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    115. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    116. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    117. Kan ik als particulier bestellen?
    118. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    119. Wie is de Dustin Groep
    120. Wat houdt een manco in?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder