• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?

    De prijzen van onze producten zijn onderhevig aan schommelingen op de financiële markt. Centralpoint.be heeft hier geen invloed op. Het feit dat onze prijzen onderhevig zijn aan schommelingen en dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, wordt bij het aanbod vermeld.

    U kunt deze bepaling en de gevolgen ervan voor u als consument terugvinden in onze Algemene voorwaarden voor consumenten in artikel 9 - De prijs: https://www.centralpoint.be/pdf/Algemene_Voorwaarden_Consumenten.pdf

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Betalen met Bancontact
    20. Verzonden distri (25)
    21. Voor wie is Bancontact?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe werkt Bancontact?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    29. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    30. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    31. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    32. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    33. Wacht op goedkeuring (80)
    34. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    40. Krijg ik mijn geld terug?
    41. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    42. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    43. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    46. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    47. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    50. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    51. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    52. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    53. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    54. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    55. Wat is DVI?
    56. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    57. Verzonden-onbevestigd
    58. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    59. In welke landen leveren jullie?
    60. Leveren jullie ook in het weekend?
    61. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    62. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    63. Een terugzendingsnummer aanvragen
    64. Heeft Centralpoint een showroom?
    65. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    66. Wat is een barebone of barebook?
    67. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    68. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    69. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    70. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    71. Wordt verwerkt (20)
    72. Kan ik een product terugbrengen?
    73. Wat is een s-video signaal?
    74. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    75. Bestellen (21)
    76. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    77. Offerte (75)
    78. Centralpoint doet direct zaken
    79. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    80. Wat zijn herstockagekosten?
    81. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    82. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    83. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    84. LCD of plasma… wat te kiezen?
    85. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    86. Wat doet Pivot software op een monitor?
    87. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    88. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    89. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    90. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    91. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    92. Kan ik een bestelling wijzigen?
    93. Leveren jullie internationaal?
    94. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    95. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    96. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    97. Credithold (82)
    98. Leveren jullie binnen de Benelux?
    99. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    100. Bestelling staat nog op status 80
    101. De producten opsturen
    102. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    103. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    104. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    105. Bescherming tegen elektronische fraude
    106. Kan ik mijn notebook upgraden?
    107. Deellevering (30)
    108. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    109. Kan ik een product reserveren?
    110. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    111. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    112. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    113. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    114. Offerte aanvraag (70)
    115. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    116. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    117. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    118. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    119. Kan ik als particulier bestellen?
    120. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder