• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat is de status van mijn terugzending?

    U kunt informatie over de status van uw terugzending krijgen door een e-mail te sturen naar klantenservice@centralpoint.be. Uiteraard kunt u onze Klantendienst ook telefonisch contacteren: Telefoon: 011 - 988 362.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Mastercard en Visa
    4. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    12. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    13. Wacht op autorisatie (81)
    14. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    15. Wat is uw Privacybeleid?
    16. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    17. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    18. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    19. Krijg ik mijn geld terug?
    20. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    23. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    24. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    25. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    26. Verzonden-onbevestigd
    27. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    28. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    29. Tegenstrijdigheden consumenten
    30. Een terugzendingsnummer aanvragen
    31. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    32. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    33. Centralpoint.be doet direct zaken
    34. LCD of plasma… wat te kiezen?
    35. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    36. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    37. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    38. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    39. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    40. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    41. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    42. Bestelling staat nog op status 80
    43. Kan ik mijn notebook upgraden?
    44. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    45. Zijn de prijzen exclusief btw?
    46. Offerte aanvraag (70)
    47. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    48. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder