• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat voor reactie kunt u verwachten?

    Binnen twee werkdagen ontvangt u via e-mail een reactie. In deze reactie zullen wij u aangeven of wij het product kunnen terugnemen. Als wij het product kunnen terugnemen, dan staan in deze reactie tevens de retourinstructies vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Hoe maak ik een account aan?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Hebt u een veilige website?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Betalen met Bancontact
    14. Voor wie is Bancontact?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Hoe werkt Bancontact?
    18. Wat is PayPal?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    22. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    26. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    29. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    30. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    31. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    32. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    33. Leveren jullie ook in het weekend?
    34. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    35. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    36. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    37. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    38. Een terugzendingsnummer aanvragen
    39. Kan ik een product terugbrengen?
    40. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    41. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    42. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    43. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    44. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    45. Wat zijn herstockagekosten?
    46. LCD of plasma… wat te kiezen?
    47. Offerte (75)
    48. Wat is de status van mijn terugzending?
    49. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    50. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    51. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    52. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    53. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    54. De producten opsturen
    55. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    56. Kan ik mijn notebook upgraden?
    57. Kan ik een product reserveren?
    58. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    59. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    60. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    61. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    62. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    63. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    64. Zit er een USB kabel bij mijn printer?
    65. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder