• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat zijn de voordelen van Bancontact?

    Bancontact biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

    - Bancontact is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
    - Bancontact wordt ondersteund door de grote Belgische banken
    - Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van Bancontact
    - Controle en overzicht op de betaling
    - Uw bestelling wordt direct verwerkt, de levertijd is daarom korter

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    8. Verzonden distri (25)
    9. Voor wie is Bancontact?
    10. Kan ik een product retourneren?
    11. Hoe werkt Bancontact?
    12. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    13. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    16. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    19. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    20. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    21. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    22. Wat is DVI?
    23. Leveren jullie ook in het weekend?
    24. Verzonden-onbevestigd
    25. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    26. Wat is een barebone of barebook?
    27. Wordt verwerkt (20)
    28. Tegenstrijdigheden consumenten
    29. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    30. Waar vind ik het telefoonnummer?
    31. LCD of plasma… wat te kiezen?
    32. Wat zijn herstockagekosten?
    33. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    34. Centralpoint.be doet direct zaken
    35. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    36. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    37. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    38. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    39. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    40. De producten opsturen
    41. Kan ik een product reserveren?
    42. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    43. Zijn de prijzen exclusief btw?
    44. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    45. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    46. Kan ik als particulier bestellen?
    47. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder