• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Wordt verwerkt (20)

    De bestelling wordt verwerkt. Producten die in stock zijn, worden vandaag verzonden. De overige producten blijven in bestelling staan.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    2. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    3. Hebt u een veilige website?
    4. Verzonden distri (25)
    5. Kan ik een product retourneren?
    6. Hoe werkt Bancontact?
    7. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    8. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    9. Wacht op autorisatie (81)
    10. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    11. Wat is uw Privacybeleid?
    12. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    13. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    14. Betalen via uw PayPal-rekening
    15. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    16. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    17. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    18. Wat is DVI?
    19. Nieuw (01)
    20. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    21. Verzonden-onbevestigd
    22. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    23. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    24. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    25. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    26. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    27. Wat is een s-video signaal?
    28. Wat zijn herstockagekosten?
    29. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    30. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    31. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    32. Kan ik een bestelling wijzigen?
    33. De producten opsturen
    34. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    35. Goedgekeurd (10)
    36. Verzenden mislukt (05)
    37. Bescherming tegen elektronische fraude
    38. Bestelling staat nog op status 80
    39. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    40. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    41. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder