• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Zijn de prijzen exclusief btw?

    Alle prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    10. Verzonden distri (25)
    11. Voor wie is Bancontact?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Wat is PayPal?
    16. Wacht op autorisatie (81)
    17. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    18. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    19. Wacht op goedkeuring (80)
    20. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    23. Krijg ik mijn geld terug?
    24. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    25. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    26. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    27. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    28. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    29. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    30. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    31. Wat is DVI?
    32. Verzonden (60)
    33. Verzonden-onbevestigd
    34. Leveren jullie ook in het weekend?
    35. Tegenstrijdigheden consumenten
    36. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    37. Wat is een barebone of barebook?
    38. Een terugzendingsnummer aanvragen
    39. Kan ik een product terugbrengen?
    40. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    41. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    42. Wordt verwerkt (20)
    43. Waar vind ik het telefoonnummer?
    44. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    45. Wat zijn herstockagekosten?
    46. Centralpoint.be doet direct zaken
    47. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    48. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    49. Offerte (75)
    50. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    51. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    52. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    53. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    54. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    55. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    56. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    57. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    58. De producten opsturen
    59. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    60. Kan ik een product reserveren?
    61. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    62. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    63. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    64. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    65. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    66. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    67. Kan ik als particulier bestellen?
    68. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder