• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Zijn de prijzen exclusief btw?

    Alle prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint.be?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    10. Verzonden distri (25)
    11. Voor wie is Bancontact?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Wat is PayPal?
    16. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    17. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Wacht op goedkeuring (80)
    20. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    23. Krijg ik mijn geld terug?
    24. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    25. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    26. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    27. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    28. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    29. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    30. Verzonden (60)
    31. Wat is DVI?
    32. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    33. Verzonden-onbevestigd
    34. Leveren jullie ook in het weekend?
    35. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    36. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    37. Wat is een barebone of barebook?
    38. Kan ik een product terugbrengen?
    39. Een terugzendingsnummer aanvragen
    40. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    41. Tegenstrijdigheden consumenten
    42. Wordt verwerkt (20)
    43. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    44. Waar vind ik het telefoonnummer?
    45. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    46. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    47. Centralpoint.be doet direct zaken
    48. Wat zijn herstockagekosten?
    49. Offerte (75)
    50. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    51. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    52. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    53. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    54. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    55. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    56. De producten opsturen
    57. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    58. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    59. Kan ik een product reserveren?
    60. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    61. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    62. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    63. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    64. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    65. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    66. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    67. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    68. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder