• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Zijn de prijzen exclusief btw?

    Alle prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    10. Verzonden distri (25)
    11. Voor wie is Bancontact?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Wacht op autorisatie (81)
    16. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    17. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    18. Wacht op goedkeuring (80)
    19. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    20. Wat is uw Privacybeleid?
    21. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    22. Krijg ik mijn geld terug?
    23. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    24. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    25. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    28. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    29. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    30. Verzonden (60)
    31. Wat is DVI?
    32. Verzonden-onbevestigd
    33. Tegenstrijdigheden consumenten
    34. Leveren jullie ook in het weekend?
    35. Een terugzendingsnummer aanvragen
    36. Wat is een barebone of barebook?
    37. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    38. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    39. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    40. Wordt verwerkt (20)
    41. Kan ik een product terugbrengen?
    42. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    43. Waar vind ik het telefoonnummer?
    44. Offerte (75)
    45. Centralpoint doet direct zaken
    46. Wat zijn herstockagekosten?
    47. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    48. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    49. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    50. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    51. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    52. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    53. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    54. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    55. De producten opsturen
    56. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    57. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    58. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    59. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    60. Kan ik een product reserveren?
    61. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    62. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    63. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    64. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    65. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    66. Kan ik als particulier bestellen?
    67. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder