• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Zijn de prijzen exclusief btw?

    Alle prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Mastercard en Visa
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Verzonden distri (25)
    13. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    16. Wat is PayPal?
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    21. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    22. Wacht op goedkeuring (80)
    23. Wat is uw Privacybeleid?
    24. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    25. Krijg ik mijn geld terug?
    26. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    27. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    28. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    29. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    30. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    31. Wat is DVI?
    32. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    33. Verzonden (60)
    34. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    35. Leveren jullie ook in het weekend?
    36. Verzonden-onbevestigd
    37. Kan ik een product terugbrengen?
    38. Een terugzendingsnummer aanvragen
    39. Tegenstrijdigheden consumenten
    40. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    41. Wordt verwerkt (20)
    42. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    43. Waar vind ik het telefoonnummer?
    44. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    45. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    46. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    47. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    48. Wat zijn herstockagekosten?
    49. Centralpoint.be doet direct zaken
    50. Wat is een barebone of barebook?
    51. Offerte (75)
    52. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    53. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    54. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    55. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    56. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    57. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    58. De producten opsturen
    59. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    60. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    61. Kan ik een product reserveren?
    62. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    63. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    64. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    65. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    66. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    67. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    68. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    69. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder