• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • 4
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Zijn de prijzen exclusief btw?

    Alle prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    10. Verzonden distri (25)
    11. Voor wie is Bancontact?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Wat is PayPal?
    16. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    19. Wacht op goedkeuring (80)
    20. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    23. Krijg ik mijn geld terug?
    24. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    25. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    26. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    27. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    28. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    29. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    30. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    31. Verzonden (60)
    32. Wat is DVI?
    33. Leveren jullie ook in het weekend?
    34. Verzonden-onbevestigd
    35. Kan ik een product terugbrengen?
    36. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    37. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    38. Wat is een barebone of barebook?
    39. Een terugzendingsnummer aanvragen
    40. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    41. Wordt verwerkt (20)
    42. Tegenstrijdigheden consumenten
    43. Waar vind ik het telefoonnummer?
    44. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    45. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    46. Wat zijn herstockagekosten?
    47. Centralpoint.be doet direct zaken
    48. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    49. Offerte (75)
    50. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    51. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    52. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    53. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    54. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    55. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    56. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    57. De producten opsturen
    58. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    59. Kan ik een product reserveren?
    60. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    61. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    62. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    63. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    64. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    65. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    66. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    67. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    68. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder