• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Zijn de prijzen exclusief btw?

    Alle prijzen worden zowel exclusief btw als inclusief btw vermeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Mastercard en Visa
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Verzonden distri (25)
    13. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    14. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    17. Wat is PayPal?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    20. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    21. Wat is uw Privacybeleid?
    22. Wacht op goedkeuring (80)
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Krijg ik mijn geld terug?
    25. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Wat is DVI?
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    31. Verzonden (60)
    32. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    33. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    34. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    35. Leveren jullie ook in het weekend?
    36. Wordt verwerkt (20)
    37. Een terugzendingsnummer aanvragen
    38. Tegenstrijdigheden consumenten
    39. Kan ik een product terugbrengen?
    40. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    41. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    42. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    43. Centralpoint.be doet direct zaken
    44. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    45. Verzonden-onbevestigd
    46. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    47. Wat is een barebone of barebook?
    48. Wat zijn herstockagekosten?
    49. Waar vind ik het telefoonnummer?
    50. Offerte (75)
    51. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    52. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    53. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    54. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    55. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    56. De producten opsturen
    57. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    58. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    59. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    60. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    61. Kan ik een product reserveren?
    62. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    63. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    64. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    65. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    66. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    67. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    68. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder