• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Betalen met Bancontact

    Met Bancontact Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Voor wie is Bancontact?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Hoe werkt Bancontact?
    24. Wat is PayPal?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    27. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    28. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    29. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    30. Wacht op goedkeuring (80)
    31. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    32. Wat is uw Privacybeleid?
    33. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    34. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    35. Krijg ik mijn geld terug?
    36. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    37. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    38. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    39. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    40. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    41. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    42. Betalen via uw PayPal-rekening
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    45. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    46. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    47. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    48. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Wat is DVI?
    51. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    52. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Verzonden-onbevestigd
    55. Leveren jullie ook in het weekend?
    56. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    57. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    58. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    59. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    60. Wat is een barebone of barebook?
    61. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    62. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    63. Een terugzendingsnummer aanvragen
    64. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    65. Kan ik een product terugbrengen?
    66. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    67. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    68. Wat is een s-video signaal?
    69. Bestellen (21)
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    72. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    73. Wat zijn herstockagekosten?
    74. Wat doet Pivot software op een monitor?
    75. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    76. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    77. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    78. Centralpoint.be doet direct zaken
    79. LCD of plasma… wat te kiezen?
    80. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    81. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    82. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    83. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    84. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    85. Kan ik een bestelling wijzigen?
    86. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    87. Leveren jullie binnen de Benelux?
    88. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    89. Credithold (82)
    90. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    91. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    92. De producten opsturen
    93. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    94. Bestelling staat nog op status 80
    95. Bescherming tegen elektronische fraude
    96. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    97. Kan ik mijn notebook upgraden?
    98. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    99. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    100. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    101. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    102. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    103. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    104. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder