• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?

    Indien u regelmatig aankopen doet, kunnen wij vaste afspraken maken over de prijs en het productassortiment. Zo kunnen wij special bids van bijvoorbeeld HP en Lenovo vastleggen in het systeem, zodat u altijd uw eigen prijzen ziet. Voor meer informatie kunt u ons contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Onze accountmanagers voor grote bedrijven helpen u graag verder.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    18. Hebt u een veilige website?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Leveren jullie ook onder rembours?
    22. Betalen met Bancontact Mister Cash
    23. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Wat is PayPal?
    30. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    31. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    32. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    33. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    34. Wacht op autorisatie (81)
    35. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Wat is uw Privacybeleid?
    38. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    39. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    40. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    41. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    42. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    43. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    44. Krijg ik mijn geld terug?
    45. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    46. Betalen via uw PayPal-rekening
    47. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    48. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    49. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    50. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    51. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    54. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    55. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    56. Wat is DVI?
    57. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    58. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    59. Verzonden (60)
    60. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    61. Nieuw (01)
    62. In welke landen leveren jullie?
    63. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    64. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    65. Leveren jullie ook in het weekend?
    66. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    67. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    68. Verzonden-onbevestigd
    69. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    70. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    71. Kan ik een product terugbrengen?
    72. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    73. Een terugzendingsnummer aanvragen
    74. Tegenstrijdigheden consumenten
    75. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    76. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    77. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    78. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    79. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    80. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    81. Waar vind ik het telefoonnummer?
    82. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    83. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    84. Wat is een s-video signaal?
    85. Wat doet Pivot software op een monitor?
    86. Wat zijn herstockagekosten?
    87. Bestellen (21)
    88. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    89. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    90. Centralpoint.be doet direct zaken
    91. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    92. Wat is een barebone of barebook?
    93. LCD of plasma… wat te kiezen?
    94. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    95. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    96. Offerte (75)
    97. Wat is de status van mijn terugzending?
    98. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    99. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    100. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    101. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    102. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    103. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    104. Leveren jullie binnen de Benelux?
    105. Kan ik een bestelling wijzigen?
    106. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    107. Leveren jullie internationaal?
    108. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    109. De producten opsturen
    110. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    111. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    112. Credithold (82)
    113. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    114. Bescherming tegen elektronische fraude
    115. Bestelling staat nog op status 80
    116. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    117. Kan ik mijn notebook upgraden?
    118. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    119. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    120. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    121. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    122. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    123. Offerte aanvraag (70)
    124. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    125. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder