• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?

    Indien u regelmatig aankopen doet, kunnen wij vaste afspraken maken over de prijs en het productassortiment. Zo kunnen wij special bids van bijvoorbeeld HP en Lenovo vastleggen in het systeem, zodat u altijd uw eigen prijzen ziet. Voor meer informatie kunt u ons contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Onze accountmanagers voor grote bedrijven helpen u graag verder.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Hoe maak ik een account aan?
    26. Kan ik een product retourneren?
    27. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Wat is PayPal?
    30. Wacht op autorisatie (81)
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    34. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Wacht op goedkeuring (80)
    37. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    38. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    39. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    42. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    43. Betalen via uw PayPal-rekening
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Krijg ik mijn geld terug?
    46. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    49. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    50. Wat is DVI?
    51. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    52. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    53. Nieuw (01)
    54. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    55. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    56. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    57. Verzonden (60)
    58. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    59. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    60. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    61. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    62. In welke landen leveren jullie?
    63. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    64. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    65. Leveren jullie ook in het weekend?
    66. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    67. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    68. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    69. Een terugzendingsnummer aanvragen
    70. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    71. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    72. Kan ik een product terugbrengen?
    73. Tegenstrijdigheden consumenten
    74. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    75. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    78. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    79. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    80. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    81. Centralpoint.be doet direct zaken
    82. Verzonden-onbevestigd
    83. Bestellen (21)
    84. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    85. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Wat is een barebone of barebook?
    88. LCD of plasma… wat te kiezen?
    89. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    90. Wat zijn herstockagekosten?
    91. Waar vind ik het telefoonnummer?
    92. Offerte (75)
    93. Wat is de status van mijn terugzending?
    94. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    95. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    96. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    97. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    98. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    99. Kan ik een bestelling wijzigen?
    100. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    101. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    102. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    103. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    104. Leveren jullie binnen de Benelux?
    105. Leveren jullie internationaal?
    106. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    107. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    108. De producten opsturen
    109. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    110. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    111. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    112. Credithold (82)
    113. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    114. Kan ik mijn notebook upgraden?
    115. Bestelling staat nog op status 80
    116. Bescherming tegen elektronische fraude
    117. Offerte aanvraag (70)
    118. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    119. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    120. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    121. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    122. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    123. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    124. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder