• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?

    Indien u regelmatig aankopen doet, kunnen wij vaste afspraken maken over de prijs en het productassortiment. Zo kunnen wij special bids van bijvoorbeeld HP en Lenovo vastleggen in het systeem, zodat u altijd uw eigen prijzen ziet. Voor meer informatie kunt u ons contacteren op het telefoonnummer 011 - 988 360. Onze accountmanagers voor grote bedrijven helpen u graag verder.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    11. Wie is Centralpoint.be?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    16. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    20. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    21. Betalen met Bancontact Mister Cash
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Hoe maak ik een account aan?
    27. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    28. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Wat is PayPal?
    31. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Wacht op goedkeuring (80)
    36. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    37. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    38. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    39. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    40. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    41. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    42. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    43. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    44. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    45. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.be?
    46. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    47. Betalen via uw PayPal-rekening
    48. Krijg ik mijn geld terug?
    49. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    50. Wat is DVI?
    51. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    52. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    53. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    54. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    55. Nieuw (01)
    56. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    57. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    58. Verzonden (60)
    59. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    60. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    61. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    62. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    63. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    64. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    65. In welke landen leveren jullie?
    66. Leveren jullie ook in het weekend?
    67. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    68. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    69. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    70. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    71. Wat doet Pivot software op een monitor?
    72. Tegenstrijdigheden consumenten
    73. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    74. Centralpoint.be doet direct zaken
    75. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    76. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    77. Kan ik een product terugbrengen?
    78. Een terugzendingsnummer aanvragen
    79. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    80. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    81. Bestellen (21)
    82. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    83. Verzonden-onbevestigd
    84. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    85. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Wat is een barebone of barebook?
    88. Wat zijn herstockagekosten?
    89. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    90. Offerte (75)
    91. Waar vind ik het telefoonnummer?
    92. LCD of plasma… wat te kiezen?
    93. Wat is de status van mijn terugzending?
    94. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    95. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    96. Kan ik een bestelling wijzigen?
    97. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    98. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    99. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    100. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    101. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    102. De producten opsturen
    103. Leveren jullie binnen de Benelux?
    104. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    105. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    106. Leveren jullie internationaal?
    107. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    108. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    109. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    110. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    111. Credithold (82)
    112. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    113. Bestelling staat nog op status 80
    114. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    115. Kan ik mijn notebook upgraden?
    116. Bescherming tegen elektronische fraude
    117. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    118. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    119. Offerte aanvraag (70)
    120. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    121. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    122. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    123. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    124. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder