• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

    Betalingen via creditcard of PayPal zien wij direct binnenkomen. Betalingen via telefonische overschrijvingen zien wij dezelfde dag nog binnenkomen. Via internetbankieren of giro worden deze de volgende werkdag verwerkt. De gemiddelde tijd voor overschrijving met een acceptgiro is ongeveer vijf werkdagen. Betalingen via een eigen overschrijvingsbewijs of rechtstreeks op het postkantoor kennen een gemiddelde verwerkingstijd tussen de vijf en tien werkdagen. Zodra uw betaling bij ons is binnengekomen, ontvangt u daarvan via e-mail een bevestiging.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Vooruitbetalen
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Mastercard en Visa
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hebt u een veilige website?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    11. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    12. Wacht op autorisatie (81)
    13. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Wacht op goedkeuring (80)
    16. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    17. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    18. Krijg ik mijn geld terug?
    19. Betalen via uw PayPal-rekening
    20. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    21. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    22. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    23. Kan ik een product terugbrengen?
    24. Tegenstrijdigheden consumenten
    25. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    26. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    27. De producten opsturen
    28. Bestelling staat nog op status 80
    29. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder