• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?

    Indien u bij ons een downloadversie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een e-mail met een link waarmee u de software kunt downloaden. Deze links kunt u tot 21 dagen na ontvangst van deze e-mail gebruiken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Betalen met Bancontact
    19. Verzonden distri (25)
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wat is PayPal?
    26. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    27. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    28. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    29. Wacht op autorisatie (81)
    30. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    33. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    41. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Betalen via uw PayPal-rekening
    44. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    49. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    50. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    51. Wat is DVI?
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    54. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    55. Verzonden-onbevestigd
    56. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    57. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    58. Kan ik een product terugbrengen?
    59. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    60. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    61. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    62. Wat is een barebone of barebook?
    63. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    64. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    65. Wordt verwerkt (20)
    66. Een terugzendingsnummer aanvragen
    67. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    68. Tegenstrijdigheden consumenten
    69. Wat is een s-video signaal?
    70. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    71. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    72. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. Bestellen (21)
    75. Wat doet Pivot software op een monitor?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    78. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    79. Wat zijn herstockagekosten?
    80. Centralpoint.be doet direct zaken
    81. Wat is de status van mijn terugzending?
    82. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    83. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    84. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    85. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    86. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    87. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    88. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    89. Kan ik een bestelling wijzigen?
    90. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    91. De producten opsturen
    92. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    93. Credithold (82)
    94. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    95. Bestelling staat nog op status 80
    96. Verzenden mislukt (05)
    97. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    98. Deellevering (30)
    99. Goedgekeurd (10)
    100. Bescherming tegen elektronische fraude
    101. Kan ik een product reserveren?
    102. Zijn de prijzen exclusief btw?
    103. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    104. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    105. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    106. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    107. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    108. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    109. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    110. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    111. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    112. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    113. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder