• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?

    Indien u bij ons een downloadversie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een e-mail met een link waarmee u de software kunt downloaden. Deze links kunt u tot 21 dagen na ontvangst van deze e-mail gebruiken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    16. Hebt u een veilige website?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Betalen met Bancontact
    19. Verzonden distri (25)
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    27. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    28. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    29. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    30. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    33. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    37. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    38. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    39. Krijg ik mijn geld terug?
    40. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    41. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    44. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    45. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    46. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    47. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Wat is DVI?
    51. Verzonden-onbevestigd
    52. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    53. Tegenstrijdigheden consumenten
    54. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    55. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    56. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    57. Een terugzendingsnummer aanvragen
    58. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    59. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    60. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    61. Kan ik een product terugbrengen?
    62. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    63. Wat is een barebone of barebook?
    64. Heeft Centralpoint een showroom?
    65. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    66. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    67. Bestellen (21)
    68. Wat zijn herstockagekosten?
    69. Wat is een s-video signaal?
    70. Centralpoint doet direct zaken
    71. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    72. Wordt verwerkt (20)
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. Wat is de status van mijn terugzending?
    75. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    78. Wat doet Pivot software op een monitor?
    79. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    80. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    81. Kan ik een bestelling wijzigen?
    82. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    83. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    84. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    85. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    86. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    87. Credithold (82)
    88. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    89. Verzenden mislukt (05)
    90. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    91. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    92. De producten opsturen
    93. Bestelling staat nog op status 80
    94. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    95. Bescherming tegen elektronische fraude
    96. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    97. Goedgekeurd (10)
    98. Zijn de prijzen exclusief btw?
    99. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    100. Kan ik een product reserveren?
    101. Deellevering (30)
    102. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    103. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    104. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    105. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    106. Verkoopt Centralpoint abonnementen?
    107. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    108. Kan ik als particulier bestellen?
    109. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    110. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    111. Wie is de Dustin Groep
    112. Wat houdt een manco in?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder