• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?

    Indien u bij ons een downloadversie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een e-mail met een link waarmee u de software kunt downloaden. Deze links kunt u tot 21 dagen na ontvangst van deze e-mail gebruiken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Betalen met Bancontact
    19. Verzonden distri (25)
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wat is PayPal?
    26. Wacht op autorisatie (81)
    27. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    28. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    29. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    30. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    31. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    32. Wacht op goedkeuring (80)
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Wat is uw Privacybeleid?
    36. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    41. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    42. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    43. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    44. Betalen via uw PayPal-rekening
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    49. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    50. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    51. Wat is DVI?
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    54. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    55. Verzonden-onbevestigd
    56. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    57. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    58. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    59. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    60. Wat is een barebone of barebook?
    61. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    62. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    63. Tegenstrijdigheden consumenten
    64. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    65. Een terugzendingsnummer aanvragen
    66. Kan ik een product terugbrengen?
    67. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    68. Wordt verwerkt (20)
    69. Wat is een s-video signaal?
    70. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    71. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    72. Bestellen (21)
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. Wat zijn herstockagekosten?
    75. Wat doet Pivot software op een monitor?
    76. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    77. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    78. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    79. LCD of plasma… wat te kiezen?
    80. Centralpoint.be doet direct zaken
    81. Wat is de status van mijn terugzending?
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    84. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    85. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    86. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    87. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    88. Kan ik een bestelling wijzigen?
    89. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    90. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    91. Credithold (82)
    92. Verzenden mislukt (05)
    93. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    94. De producten opsturen
    95. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    96. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    97. Bestelling staat nog op status 80
    98. Bescherming tegen elektronische fraude
    99. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    100. Deellevering (30)
    101. Goedgekeurd (10)
    102. Zijn de prijzen exclusief btw?
    103. Kan ik een product reserveren?
    104. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    105. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    106. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    107. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    108. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    109. Verkoopt Centralpoint.be abonnementen?
    110. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    111. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    112. Kan ik als particulier bestellen?
    113. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder