• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?

    Indien u bij ons een downloadversie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een e-mail met een link waarmee u de software kunt downloaden. Deze links kunt u tot 21 dagen na ontvangst van deze e-mail gebruiken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Betalen met Bancontact
    19. Verzonden distri (25)
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    27. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    30. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    31. Wacht op goedkeuring (80)
    32. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    33. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    36. Krijg ik mijn geld terug?
    37. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    38. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    39. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    40. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    45. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    46. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    47. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    48. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    49. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    50. Wat is DVI?
    51. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    52. Verzonden-onbevestigd
    53. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    54. Tegenstrijdigheden consumenten
    55. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    56. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    57. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    58. Een terugzendingsnummer aanvragen
    59. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    60. Wat is een barebone of barebook?
    61. Heeft Centralpoint een showroom?
    62. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    63. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    64. Kan ik een product terugbrengen?
    65. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    66. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    67. Wordt verwerkt (20)
    68. Bestellen (21)
    69. Wat is een s-video signaal?
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Wat zijn herstockagekosten?
    72. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    73. Wat is de status van mijn terugzending?
    74. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    75. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Centralpoint doet direct zaken
    78. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    79. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    80. Wat doet Pivot software op een monitor?
    81. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    82. Kan ik een bestelling wijzigen?
    83. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    84. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    85. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    86. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    87. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    88. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    89. Credithold (82)
    90. Verzenden mislukt (05)
    91. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    92. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    93. De producten opsturen
    94. Bestelling staat nog op status 80
    95. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    96. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    97. Bescherming tegen elektronische fraude
    98. Goedgekeurd (10)
    99. Deellevering (30)
    100. Zijn de prijzen exclusief btw?
    101. Kan ik een product reserveren?
    102. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    103. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    104. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    105. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    106. Verkoopt Centralpoint abonnementen?
    107. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    108. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    109. Kan ik als particulier bestellen?
    110. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    111. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder