• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?

    U ontvangt direct via e-mail een bevestiging van uw bestelling. Indien u die niet hebt ontvangen, kunt u eerst in uw postvak met "ongewenste" e-mailberichten kijken of onze e-mail misschien daarin is terechtgekomen. Indien u de e-mail ook daar niet kunt terugvinden, kunt u ons bellen op het nummer 011 - 988 360.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    13. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    14. Wacht op autorisatie (81)
    15. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Wat is uw Privacybeleid?
    18. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    19. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    20. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    21. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    22. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    23. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    24. Krijg ik mijn geld terug?
    25. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    26. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Nieuw (01)
    29. Verzonden (60)
    30. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    31. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    32. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    33. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    34. Kan ik een product terugbrengen?
    35. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    36. Wat zijn herstockagekosten?
    37. Wat is een barebone of barebook?
    38. Offerte (75)
    39. LCD of plasma… wat te kiezen?
    40. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    41. Geannuleerd (90)
    42. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    43. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    44. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    45. Bestelling staat nog op status 80
    46. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    47. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder