• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?

    U ontvangt direct via e-mail een bevestiging van uw bestelling. Indien u die niet hebt ontvangen, kunt u eerst in uw postvak met "ongewenste" e-mailberichten kijken of onze e-mail misschien daarin is terechtgekomen. Indien u de e-mail ook daar niet kunt terugvinden, kunt u ons bellen op het nummer 011 - 988 360.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    9. Hebt u een veilige website?
    10. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    11. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    12. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    13. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    14. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    15. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    16. Wacht op autorisatie (81)
    17. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    18. Wat is uw Privacybeleid?
    19. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    20. Krijg ik mijn geld terug?
    21. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    22. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    23. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    24. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    25. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    28. Verzonden (60)
    29. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    30. Nieuw (01)
    31. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    32. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    33. Wat is een barebone of barebook?
    34. Kan ik een product terugbrengen?
    35. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    36. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    37. LCD of plasma… wat te kiezen?
    38. Wat zijn herstockagekosten?
    39. Offerte (75)
    40. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    41. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    42. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    43. Geannuleerd (90)
    44. Bestelling staat nog op status 80
    45. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    46. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder