• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?

    Ja, u hebt bij uw bestelling uw e-mailadres aan ons moeten opgeven. Wij hebben uw accountgegevens naar dat e-mailadres verzonden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Betalen met Bancontact
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wacht op autorisatie (81)
    26. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    27. Wacht op goedkeuring (80)
    28. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    29. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    30. Wat is uw Privacybeleid?
    31. Krijg ik mijn geld terug?
    32. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    33. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    34. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    35. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    36. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    37. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    38. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    39. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    40. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    41. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    42. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Verzonden (60)
    45. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    46. Verzonden-onbevestigd
    47. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    48. Leveren jullie ook in het weekend?
    49. Nieuw (01)
    50. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    51. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    52. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    53. Een terugzendingsnummer aanvragen
    54. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    55. Wat is een barebone of barebook?
    56. Heeft Centralpoint een showroom?
    57. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    58. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    59. Kan ik een product terugbrengen?
    60. Bestellen (21)
    61. Waar vind ik het telefoonnummer?
    62. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    63. Wat zijn herstockagekosten?
    64. Wat is de status van mijn terugzending?
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    66. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    67. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    68. LCD of plasma… wat te kiezen?
    69. Offerte (75)
    70. Wat doet Pivot software op een monitor?
    71. Kan ik een bestelling wijzigen?
    72. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    73. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    74. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    75. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    76. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    77. Credithold (82)
    78. Verzenden mislukt (05)
    79. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    80. Geannuleerd (90)
    81. De producten opsturen
    82. Bestelling staat nog op status 80
    83. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    84. Kan ik mijn notebook upgraden?
    85. Wat is het postadres van Centralpoint?
    86. Deellevering (30)
    87. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    88. Kan ik een product reserveren?
    89. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    90. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    91. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    92. Offerte aanvraag (70)
    93. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    94. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    95. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    96. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    97. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder