• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?

    Ja, u hebt bij uw bestelling uw e-mailadres aan ons moeten opgeven. Wij hebben uw accountgegevens naar dat e-mailadres verzonden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    17. Betalen met Bancontact
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact?
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Hoe werkt Bancontact?
    25. Wat is PayPal?
    26. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Wacht op goedkeuring (80)
    29. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    30. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    31. Wat is uw Privacybeleid?
    32. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    33. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    34. Krijg ik mijn geld terug?
    35. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    36. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    37. Betalen via uw PayPal-rekening
    38. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    39. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    40. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    41. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    42. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    43. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    44. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    45. Verzonden (60)
    46. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    47. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    48. Nieuw (01)
    49. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    50. Leveren jullie ook in het weekend?
    51. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    52. Verzonden-onbevestigd
    53. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    54. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    55. Kan ik een product terugbrengen?
    56. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    57. Wat is een barebone of barebook?
    58. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    59. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    60. Een terugzendingsnummer aanvragen
    61. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    62. Waar vind ik het telefoonnummer?
    63. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    64. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    66. LCD of plasma… wat te kiezen?
    67. Bestellen (21)
    68. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    69. Wat doet Pivot software op een monitor?
    70. Wat zijn herstockagekosten?
    71. Offerte (75)
    72. Wat is de status van mijn terugzending?
    73. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    74. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    75. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    76. Kan ik een bestelling wijzigen?
    77. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    78. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    79. De producten opsturen
    80. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    81. Credithold (82)
    82. Bestelling staat nog op status 80
    83. Geannuleerd (90)
    84. Verzenden mislukt (05)
    85. Deellevering (30)
    86. Kan ik mijn notebook upgraden?
    87. Kan ik een product reserveren?
    88. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    89. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    90. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    91. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    92. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    93. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    94. Offerte aanvraag (70)
    95. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    96. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    97. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    98. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder