• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?

    Ja, u hebt bij uw bestelling uw e-mailadres aan ons moeten opgeven. Wij hebben uw accountgegevens naar dat e-mailadres verzonden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint.be?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    14. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    15. Hebt u een veilige website?
    16. Hoe maak ik een account aan?
    17. Betalen met Bancontact
    18. Verzonden distri (25)
    19. Voor wie is Bancontact?
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    23. Hoe werkt Bancontact?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Wat is PayPal?
    26. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    27. Wacht op autorisatie (81)
    28. Wacht op goedkeuring (80)
    29. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    30. Wat is uw Privacybeleid?
    31. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    32. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    33. Krijg ik mijn geld terug?
    34. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    35. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    36. Betalen via uw PayPal-rekening
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    39. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    40. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    41. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    42. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    43. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    44. Verzonden (60)
    45. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    46. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    47. Nieuw (01)
    48. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    49. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    50. Verzonden-onbevestigd
    51. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    52. Leveren jullie ook in het weekend?
    53. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    54. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    55. Wat is een barebone of barebook?
    56. Kan ik een product terugbrengen?
    57. Een terugzendingsnummer aanvragen
    58. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    59. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    60. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    61. Waar vind ik het telefoonnummer?
    62. Heeft Centralpoint.be een showroom?
    63. Wat doet Pivot software op een monitor?
    64. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    65. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    66. Bestellen (21)
    67. Wat zijn herstockagekosten?
    68. LCD of plasma… wat te kiezen?
    69. Offerte (75)
    70. Wat is de status van mijn terugzending?
    71. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    72. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    73. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    74. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    75. Kan ik een bestelling wijzigen?
    76. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    77. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    78. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    79. De producten opsturen
    80. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    81. Credithold (82)
    82. Deellevering (30)
    83. Verzenden mislukt (05)
    84. Geannuleerd (90)
    85. Bestelling staat nog op status 80
    86. Kan ik een product reserveren?
    87. Kan ik mijn notebook upgraden?
    88. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    89. Heeft Centralpoint.be een inpakservice?
    90. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    91. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    92. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    93. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    94. Offerte aanvraag (70)
    95. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    96. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    97. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    98. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder