• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?

    Uw openstaande tegoed kunt u te allen tijde verrekenen met een nieuwe bestelling. U hoeft dan alleen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling aan te geven dat u de bestelling wilt verrekenen met het tegoed dat u hebt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Vooruitbetalen
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    14. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    17. Hebt u een veilige website?
    18. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Betalen met Bancontact
    21. Voor wie is Bancontact?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Hoe werkt Bancontact?
    26. Wacht op autorisatie (81)
    27. Wat is PayPal?
    28. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    29. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
    30. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    31. Kan ik een Bancontact betaling terugdraaien?
    32. Wacht op goedkeuring (80)
    33. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    34. Wat is uw Privacybeleid?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    37. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    38. Krijg ik mijn geld terug?
    39. Wat is het bezoekadres van Centralpoint?
    40. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    41. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    42. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    43. Betalen via uw PayPal-rekening
    44. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    45. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    46. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    47. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    48. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    49. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    50. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Wat is DVI?
    54. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    55. Wat betekenen de verschillende afkortingen?
    56. Leveren jullie ook in het weekend?
    57. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    58. Verzonden-onbevestigd
    59. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    60. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    61. Een terugzendingsnummer aanvragen
    62. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    63. Wat is een barebone of barebook?
    64. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    65. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    66. Kan ik een product terugbrengen?
    67. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    68. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    69. Wat is een s-video signaal?
    70. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    71. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    72. Bestellen (21)
    73. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    74. Wat zijn herstockagekosten?
    75. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    76. LCD of plasma… wat te kiezen?
    77. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    78. Centralpoint doet direct zaken
    79. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    80. Wat doet Pivot software op een monitor?
    81. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    82. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    83. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    84. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    85. Kan ik een bestelling wijzigen?
    86. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    87. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    88. Leveren jullie binnen de Benelux?
    89. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    90. Credithold (82)
    91. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    92. De producten opsturen
    93. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    94. Bestelling staat nog op status 80
    95. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    96. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    97. Bescherming tegen elektronische fraude
    98. Kan ik mijn notebook upgraden?
    99. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    100. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    101. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    102. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    103. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    104. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    105. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder