• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint.be?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Leveren jullie ook onder rembours?
    16. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Wat is PayPal?
    20. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    21. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    24. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    27. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    30. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    33. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Wat is DVI?
    36. Nieuw (01)
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    39. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    40. In welke landen leveren jullie?
    41. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    42. Leveren jullie ook in het weekend?
    43. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    44. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    47. Verzonden-onbevestigd
    48. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    49. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    50. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    51. Wat doet Pivot software op een monitor?
    52. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    53. Centralpoint.be doet direct zaken
    54. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    55. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    56. LCD of plasma… wat te kiezen?
    57. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    58. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    59. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    60. Waar vind ik het telefoonnummer?
    61. Wat is een barebone of barebook?
    62. Wat zijn herstockagekosten?
    63. Wat is de status van mijn terugzending?
    64. Offerte (75)
    65. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    66. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    67. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    68. Leveren jullie binnen de Benelux?
    69. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    70. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    71. Kan ik een bestelling wijzigen?
    72. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    73. Leveren jullie internationaal?
    74. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    75. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    76. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    77. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    78. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    79. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    80. Kan ik een product reserveren?
    81. Kan ik mijn notebook upgraden?
    82. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    83. Offerte aanvraag (70)
    84. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    85. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    86. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder