• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Hoe kan ik achteraf betalen?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Wat is PayPal?
    18. Wacht op autorisatie (81)
    19. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    20. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    21. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    24. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    25. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    26. Krijg ik mijn geld terug?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    31. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    34. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Wat is DVI?
    37. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    38. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    39. In welke landen leveren jullie?
    40. Verzonden-onbevestigd
    41. Nieuw (01)
    42. Leveren jullie ook in het weekend?
    43. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    44. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    45. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    46. Wat is een barebone of barebook?
    47. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    48. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    49. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    50. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    51. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    52. Waar vind ik het telefoonnummer?
    53. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    54. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    55. Wat zijn herstockagekosten?
    56. Wat doet Pivot software op een monitor?
    57. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    58. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    59. Centralpoint.be doet direct zaken
    60. LCD of plasma… wat te kiezen?
    61. Offerte (75)
    62. Wat is de status van mijn terugzending?
    63. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    64. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    65. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    66. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    67. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    68. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    69. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    70. Kan ik een bestelling wijzigen?
    71. Leveren jullie internationaal?
    72. Leveren jullie binnen de Benelux?
    73. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    74. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    75. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    76. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    77. Kan ik mijn notebook upgraden?
    78. Kan ik een product reserveren?
    79. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    80. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    81. Offerte aanvraag (70)
    82. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    83. Kan ik als particulier bestellen?
    84. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder