• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint.be?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Leveren jullie ook onder rembours?
    16. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Wat is PayPal?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    30. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    31. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    32. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Wat is DVI?
    37. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    38. In welke landen leveren jullie?
    39. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    40. Nieuw (01)
    41. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    42. Leveren jullie ook in het weekend?
    43. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    44. Verzonden-onbevestigd
    45. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    46. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    49. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    50. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    51. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    52. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    53. Waar vind ik het telefoonnummer?
    54. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    55. Wat doet Pivot software op een monitor?
    56. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    57. Centralpoint.be doet direct zaken
    58. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    59. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    60. Wat zijn herstockagekosten?
    61. LCD of plasma… wat te kiezen?
    62. Offerte (75)
    63. Wat is een barebone of barebook?
    64. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    65. Wat is de status van mijn terugzending?
    66. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    67. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    68. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    69. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    70. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    71. Leveren jullie binnen de Benelux?
    72. Leveren jullie internationaal?
    73. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    74. Kan ik een bestelling wijzigen?
    75. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    76. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    77. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    78. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    79. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    80. Kan ik een product reserveren?
    81. Kan ik mijn notebook upgraden?
    82. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    83. Offerte aanvraag (70)
    84. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    85. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    86. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder