• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint.be?
    7. Hoe kan ik achteraf betalen?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Wat is PayPal?
    18. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    19. Wacht op autorisatie (81)
    20. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    21. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    24. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    25. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    26. Krijg ik mijn geld terug?
    27. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    28. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    29. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    30. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    31. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    32. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    33. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    34. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    35. Wat is DVI?
    36. Nieuw (01)
    37. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    38. In welke landen leveren jullie?
    39. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    40. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    41. Leveren jullie ook in het weekend?
    42. Verzonden-onbevestigd
    43. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    44. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    45. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    46. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    47. Wat is een barebone of barebook?
    48. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    49. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    50. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    51. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    52. Waar vind ik het telefoonnummer?
    53. LCD of plasma… wat te kiezen?
    54. Wat doet Pivot software op een monitor?
    55. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    56. Centralpoint.be doet direct zaken
    57. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    58. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    59. Wat zijn herstockagekosten?
    60. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    61. Offerte (75)
    62. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    63. Wat is de status van mijn terugzending?
    64. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    65. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    66. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    67. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    68. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    69. Leveren jullie binnen de Benelux?
    70. Leveren jullie internationaal?
    71. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    72. Kan ik een bestelling wijzigen?
    73. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    74. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    75. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    76. Kan ik mijn notebook upgraden?
    77. Kan ik een product reserveren?
    78. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    79. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    80. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    81. Offerte aanvraag (70)
    82. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    83. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    84. Kan ik als particulier bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder