• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint.be?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Leveren jullie ook onder rembours?
    16. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Wat is PayPal?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    22. Wacht op autorisatie (81)
    23. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    25. Wat is uw Privacybeleid?
    26. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    27. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    28. Krijg ik mijn geld terug?
    29. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    30. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    35. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    36. Wat is DVI?
    37. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    38. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    39. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    40. Nieuw (01)
    41. In welke landen leveren jullie?
    42. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    43. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    44. Leveren jullie ook in het weekend?
    45. Verzonden-onbevestigd
    46. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    47. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    48. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    49. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    50. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    51. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    52. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    53. Waar vind ik het telefoonnummer?
    54. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    55. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    56. Wat doet Pivot software op een monitor?
    57. Wat zijn herstockagekosten?
    58. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    59. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    60. Centralpoint.be doet direct zaken
    61. LCD of plasma… wat te kiezen?
    62. Wat is een barebone of barebook?
    63. Offerte (75)
    64. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    65. Wat is de status van mijn terugzending?
    66. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    67. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    68. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    69. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    70. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    71. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    72. Kan ik een bestelling wijzigen?
    73. Leveren jullie internationaal?
    74. Leveren jullie binnen de Benelux?
    75. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    76. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    77. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    78. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    79. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    80. Kan ik een product reserveren?
    81. Kan ik mijn notebook upgraden?
    82. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    83. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    84. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    85. Offerte aanvraag (70)
    86. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    87. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder