• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Hoe kan ik achteraf betalen?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Hebt u een veilige website?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Wacht op autorisatie (81)
    18. Wat is PayPal?
    19. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    20. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    21. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    22. Wat is uw Privacybeleid?
    23. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    24. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    25. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    26. Krijg ik mijn geld terug?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    29. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    30. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    31. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    34. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Wat is DVI?
    37. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    38. In welke landen leveren jullie?
    39. Leveren jullie ook in het weekend?
    40. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    41. Verzonden-onbevestigd
    42. Nieuw (01)
    43. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    44. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    45. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    46. Wat is een barebone of barebook?
    47. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    48. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    49. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    50. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    51. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    52. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    53. Waar vind ik het telefoonnummer?
    54. Wat zijn herstockagekosten?
    55. LCD of plasma… wat te kiezen?
    56. Offerte (75)
    57. Wat is de status van mijn terugzending?
    58. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    59. Centralpoint.be doet direct zaken
    60. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    61. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    62. Wat doet Pivot software op een monitor?
    63. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    64. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    65. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    66. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    67. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    68. Kan ik een bestelling wijzigen?
    69. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    70. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    71. Leveren jullie internationaal?
    72. Leveren jullie binnen de Benelux?
    73. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    74. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    75. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    76. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    77. Kan ik mijn notebook upgraden?
    78. Kan ik een product reserveren?
    79. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    80. Offerte aanvraag (70)
    81. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    82. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    83. Kan ik als particulier bestellen?
    84. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder