• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?

    Centralpoint.be levert helaas niet buiten België. Voor levering in Nederland verwijzen wij u graag door naar ons zusterbedrijf www.centralpoint.nl. Voor leveringen in Frankrijk hebben wij helaas geen partner.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    8. Wie is Centralpoint.be?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Hebt u een veilige website?
    13. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    16. Leveren jullie ook onder rembours?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Kan ik een product retourneren?
    19. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    20. Wacht op autorisatie (81)
    21. Wat is PayPal?
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    24. Wat is uw Privacybeleid?
    25. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    26. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    27. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    28. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    29. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    30. Krijg ik mijn geld terug?
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    33. Wat is DVI?
    34. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    35. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    36. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Nieuw (01)
    39. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    40. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    41. In welke landen leveren jullie?
    42. Leveren jullie ook in het weekend?
    43. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    44. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    45. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    46. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    47. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    48. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    51. Wat doet Pivot software op een monitor?
    52. Centralpoint.be doet direct zaken
    53. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    54. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    55. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    56. Verzonden-onbevestigd
    57. Wat zijn herstockagekosten?
    58. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    59. Wat is een barebone of barebook?
    60. Waar vind ik het telefoonnummer?
    61. Offerte (75)
    62. LCD of plasma… wat te kiezen?
    63. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    64. Wat is de status van mijn terugzending?
    65. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    66. Kan ik een bestelling wijzigen?
    67. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    68. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    69. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    70. Leveren jullie internationaal?
    71. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    72. Leveren jullie binnen de Benelux?
    73. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    74. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    75. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    76. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    77. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    78. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    79. Kan ik een product reserveren?
    80. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    81. Kan ik mijn notebook upgraden?
    82. Offerte aanvraag (70)
    83. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    84. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    85. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    86. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder