• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?

    Ja, dat is wel nodig. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw bestelling. Centralpoint.be zal u via e-mail op de hoogte houden van de voortgang van uw bestelling en zal via e-mail contact met u opnemen indien zich een probleem voordoet met uw bestelling.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    3. Wie is Centralpoint.be?
    4. Moet er worden getekend voor een levering?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Betalen met Bancontact Mister Cash
    7. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    8. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    9. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    10. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    11. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    12. Wat is uw Privacybeleid?
    13. Kan ik een Bancontact Mister Cash betaling terugdraaien?
    14. Betalen via uw PayPal-rekening
    15. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    16. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    19. Tegenstrijdigheden consumenten
    20. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    21. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    22. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    23. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    24. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    25. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    26. Bestellen (21)
    27. Ik heb mijn bestelling niet binnen drie werkdagen ontvangen. Wat moet ik doen?
    28. Wat zijn herstockagekosten?
    29. Waar vind ik het telefoonnummer?
    30. Wat is de status van mijn terugzending?
    31. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.be?
    32. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    33. De producten opsturen
    34. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    35. Credithold (82)
    36. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    37. Kan ik een product reserveren?
    38. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    39. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder