• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?

    Voor suggesties en/of klachten kunt u altijd een e-mail sturen naar klantenservice@centralpoint.be.

    - Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend bij Centralpoint nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
    - Bij Centralpoint ingediende suggesties en/of klachten worden binnen een termijn van 5 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Indien een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vergt, antwoordt de klantenservice van Centralpoint binnen deze termijn van 5 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie van de termijn waarna de koper een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
    - Een klacht over een product, dienst of service van Centralpoint kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Belgische Becommerce- en/of Safeshops organisatie. De klacht wordt dan zowel naar Centralpoint als naar de Belgische Becommerce- en/of Safeshops organisatie gestuurd.
    - Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Hiervoor verwijzen wij naar artikel 15 van de Algemene voorwaarden voor consumenten, die u onderaan op onze website kunt vinden.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    2. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Hoe maak ik een account aan?
    5. Hebt u een veilige website?
    6. Voor wie is Bancontact?
    7. Kan ik een product retourneren?
    8. Hoe werkt Bancontact?
    9. Wat is PayPal?
    10. Wacht op autorisatie (81)
    11. Waarom vraagt Centralpoint.be een vooruitbetaling?
    12. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    13. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    14. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    15. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    16. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    17. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    18. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    19. Leveren jullie ook in het weekend?
    20. Tegenstrijdigheden consumenten
    21. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    22. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    23. Waar vind ik het telefoonnummer?
    24. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    25. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    26. Wat zijn herstockagekosten?
    27. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    28. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    29. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    30. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    31. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    32. De producten opsturen
    33. Kan ik een product reserveren?
    34. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    35. Hoe werkt het als ik een product koop dat kan worden gedownload?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder