• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362
    (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?

    Wanneer uw creditcard is geweigerd, krijgt u van ons een e-mail met de betaalgegevens, zodat u een overschrijving via de bank kunt doen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    2. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    3. Hebt u een veilige website?
    4. Verzonden distri (25)
    5. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    6. Kan ik een product retourneren?
    7. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    8. Hoe werkt Bancontact?
    9. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    10. Wacht op autorisatie (81)
    11. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    12. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    13. Wat is uw Privacybeleid?
    14. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    15. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    16. Betalen via uw PayPal-rekening
    17. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    18. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    19. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    20. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    21. Wat is DVI?
    22. Nieuw (01)
    23. Verzonden-onbevestigd
    24. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    25. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    26. Wordt verwerkt (20)
    27. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    28. Wat is een s-video signaal?
    29. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    30. Wat zijn herstockagekosten?
    31. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    32. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    33. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    34. De producten opsturen
    35. Bescherming tegen elektronische fraude
    36. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    37. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    38. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder