• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?

    Wanneer uw creditcard is geweigerd, krijgt u van ons een e-mail met de betaalgegevens, zodat u een overschrijving via de bank kunt doen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    3. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    4. Hebt u een veilige website?
    5. Verzonden distri (25)
    6. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    7. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    10. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    11. Wacht op autorisatie (81)
    12. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    13. Wat is uw Privacybeleid?
    14. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    15. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    16. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    17. Betalen via uw PayPal-rekening
    18. Zijn online shops veiliger dan traditionele winkels?
    19. Wat is DVI?
    20. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Nieuw (01)
    23. Wat is een Microsoft OEM of OPK-licentie?
    24. Wordt verwerkt (20)
    25. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    26. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    27. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    28. Verzonden-onbevestigd
    29. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    30. Wat is een s-video signaal?
    31. Wat zijn herstockagekosten?
    32. Wat gebeurt er met mijn bestelling indien de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    33. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    34. De producten opsturen
    35. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    36. Bescherming tegen elektronische fraude
    37. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    38. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder