• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.200.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat houdt de helderheid van een monitor in?

    De helderheid van een monitor wordt uitgedrukt in cd/m2. Bijna al onze lcd-monitoren hebben een helderheid die boven de 200 cd/m2 ligt. Ter vergelijking: een CRT-monitor heeft een helderheid van maximaal 110 cd/m2, uitgezonderd onze High Brightness-modellen waarbij de helderheid kan worden verhoogd. Dit komt vooral van pas bij het bekijken van bewegende beelden en het spelen van games.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    2. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    3. Moet er worden getekend voor een levering?
    4. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    5. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    6. Leveren jullie ook onder rembours?
    7. Kan ik op een LCD monitor games spelen of DVD kijken?
    8. Wat is uw Privacybeleid?
    9. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    10. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    11. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    12. Wat is DVI?
    13. In welke landen leveren jullie?
    14. Leveren jullie ook in het weekend?
    15. Verzonden-onbevestigd
    16. Kunt u ook aan een postbus afleveren?
    17. Bevat de laptop/notebook/computer een AZERTY of een QWERTY klavier/toetsenbord?
    18. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    19. Wat doet Pivot software op een monitor?
    20. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    21. Centralpoint.be doet direct zaken
    22. LCD of plasma… wat te kiezen?
    23. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    24. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    25. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    26. Leveren jullie binnen de Benelux?
    27. Leveren jullie internationaal?
    28. Deellevering (30)
    29. Bescherming tegen elektronische fraude
    30. Kan ik een product reserveren?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder