• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat is uw Privacybeleid?

    Centralpoint.be respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en zorgt ervoor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Centralpoint.be zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen aan derden die betrokken zijn bij de uitvoering van uw bestelling.

    Centralpoint.be gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren: Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, leveringsadres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

    Om het kopen bij Centralpoint.be zo aangenaam mogelijk te maken, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens over uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren en u producten aanbevelen die u mogelijk interessant vindt.

    Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Indien u dit niet langer wenst, kunt u ons dat via e-mail laten weten op klantendienst@centralpoint.be.

    Als u bij Centralpoint.be een account aanmaakt, bewaren wij uw gegevens op een Secure Server. In uw Centralpoint.be-account slaan we informatie op zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres en leverings- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.

    Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

    Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken en de respons op onze marketingacties te meten.

    Centralpoint.be verkoopt uw gegevens niet.
    Centralpoint.be zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen aan derden die betrokken zijn bij de uitvoering van uw bestelling. Onze werknemers en de door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

    Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Centralpoint.be.
    Wij appreciëren uw vertrouwen en zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wanneer u een bestelling plaatst of uw Centralpoint.be-account raadpleegt, wordt gebruikgemaakt van één van de modernste technieken: de Secure Socket Layer. Om technische en operationele redenen kan het nodig zijn om uw gegevens te verplaatsen naar servers van aan Centralpoint.be gerelateerde ondernemingen in België. Uw gegevens zullen echter te allen tijde worden beschermd en vertrouwelijk worden behandeld.

    Cookies
    Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Centralpoint.be gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Centralpoint.be geen cookies ontvangt.

    Indien u nog vragen hebt over het Privacybeleid van Centralpoint.be, kunt u hier klikken om ons een bericht te sturen. . Onze klantendienst helpt u verder als u informatie nodig hebt over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Rekent Centralpoint.be leveringskosten (verzendkosten) aan?
    3. Vooruitbetalen
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    9. Wie is Centralpoint.be?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    13. Hebt u een veilige website?
    14. Verzonden distri (25)
    15. Betalen met Bancontact Mister Cash
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Hoe werkt Bancontact Mister Cash?
    21. Wat is PayPal?
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Wacht op autorisatie (81)
    24. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    25. Wacht op goedkeuring (80)
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Krijg ik mijn geld terug?
    28. Wat is de VESA bevestigingsstandaard?
    29. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    30. Betalen via uw PayPal-rekening
    31. Uitleg nieuwe productcode's IBM servers
    32. Ik heb telefonisch een bestelling geplaatst. Kan ik mij nu op uw website aanmelden?
    33. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    34. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Nieuw (01)
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Hoe handelen wij uw terugzending af?
    39. Wij zullen nooit telefonisch uw vertrouwelijke gegevens vragen
    40. Verzonden (60)
    41. Leveren jullie ook in het weekend?
    42. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    43. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    44. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
    45. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    46. Verzonden-onbevestigd
    47. Een terugzendingsnummer aanvragen
    48. Wat doet Pivot software op een monitor?
    49. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    50. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    51. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    52. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    53. Bestellen (21)
    54. LCD of plasma… wat te kiezen?
    55. Waar vind ik het telefoonnummer?
    56. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.be?
    57. Wat zijn herstockagekosten?
    58. Wat is de status van mijn terugzending?
    59. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    60. Hoe kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    61. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    62. Kunt u mij vertellen wanneer een product in stock komt?
    63. Kan ik een bestelling wijzigen?
    64. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    65. De producten opsturen
    66. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    67. Geannuleerd (90)
    68. Verzenden mislukt (05)
    69. Credithold (82)
    70. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    71. Bestelling staat nog op status 80
    72. Deellevering (30)
    73. Kan ik mijn notebook upgraden?
    74. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe bestelling?
    75. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    76. Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
    77. Offerte aanvraag (70)
    78. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    79. Kunt u mij het wachtwoord opnieuw bezorgen?
    80. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product wordt verzonden?
    81. Kan ik mijn bestelhistorie bekijken?
    82. Wat als ik afwezig ben bij levering?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder