• live chat of Contact of bel 016 - 796 200
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)

    live chat

    Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?

    Snelle levering - 99% van onze zendingen komt de volgende werkdag bij u aan.
    Minder administratie - Er hoeven geen fysieke facturen of herinneringen te worden verzonden.
    Minder fouten - Elektronisch zakendoen leidt tot minder fouten en daarmee tot minder corrigerende maatregelen.
    Meer businesspotentieel - Deze innovatieve manier van zakendoen zorgt ervoor dat u kunt streven naar "preferred supplier"-relaties en daardoor minder bestellingen bij concurrenten hoeft te plaatsen.
    Innovatief business imago - U beschikt over een mogelijkheid van e-procurement. Dit past uitstekend bij de huidige ontwikkelingen in e-commerce.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 016 - 796 211 (werkdagen 09:00 - 17:30 Maandag - Donderdag / 08:30 - 17:00 Vrijdag)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    8. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    9. Leveren jullie ook onder rembours?
    10. Voor wie is Bancontact?
    11. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    12. Wat zijn de voordelen van Bancontact?
    13. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    14. Wie zit er achter Centralpoint?
    15. Wat is uw Privacybeleid?
    16. Krijg ik mijn geld terug?
    17. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    18. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    19. Verzonden-onbevestigd
    20. Leveren jullie ook in het weekend?
    21. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    22. In welke landen leveren jullie?
    23. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    24. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    25. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    26. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact ?
    27. LCD of plasma… wat te kiezen?
    28. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    29. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    30. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    31. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    32. Kan ik een bestelling wijzigen?
    33. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    34. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    35. Leveren jullie binnen de Benelux?
    36. Leveren jullie internationaal?
    37. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    38. Rekent Centralpoint ook WEEE taksen?
    39. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    40. Kan ik als particulier bestellen?
    41. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder