• live chat of Contact of bel 011 - 988 360
  • geen verzendkosten bij orders vanaf 25,- excl.btw
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0 0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?

    Snelle levering - 99% van onze zendingen komt de volgende werkdag bij u aan.
    Minder administratie - Er hoeven geen fysieke facturen of herinneringen te worden verzonden.
    Minder fouten - Elektronisch zakendoen leidt tot minder fouten en daarmee tot minder corrigerende maatregelen.
    Meer businesspotentieel - Deze innovatieve manier van zakendoen zorgt ervoor dat u kunt streven naar "preferred supplier"-relaties en daardoor minder bestellingen bij concurrenten hoeft te plaatsen.
    Innovatief business imago - U beschikt over een mogelijkheid van e-procurement. Dit past uitstekend bij de huidige ontwikkelingen in e-commerce.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 011 - 988 362 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Rekening (voor bedrijven en overheid)
    2. Welke transporteur levert mijn bestelling?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Mastercard en Visa
    5. Welke betalingsmethoden hanteert Centralpoint.be?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect raakt?
    7. Wie is Centralpoint.be?
    8. Kunnen jullie ook in Nederland of Frankrijk afleveren?
    9. Wanneer kan ik een aanvraag voor terugzending doen?
    10. Voor wie is Bancontact Mister Cash?
    11. Leveren jullie ook onder rembours?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat zijn de voordelen van Bancontact/ Mister Cash?
    14. Wat is uw Privacybeleid?
    15. Kan ik als bedrijf op rekening kopen?
    16. Wie zitten er achter Centralpoint.be?
    17. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    18. Krijg ik mijn geld terug?
    19. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    20. In welke landen leveren jullie?
    21. Leveren jullie ook in het weekend?
    22. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.be?
    23. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    24. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met Bancontact/ Mister Cash?
    25. Verzonden-onbevestigd
    26. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    27. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    28. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    29. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    30. LCD of plasma… wat te kiezen?
    31. Kunnen jullie ook in Duitsland leveren?
    32. Kan ik een bestelling wijzigen?
    33. Voorwaarden voor acceptatie van een aanvraag voor terugzending
    34. Overzicht taalvarianten Lenovo ThinkCentre en Thinkpad
    35. Leveren jullie binnen de Benelux?
    36. Krijg ik vervangende hardware bij reparatie?
    37. Leveren jullie internationaal?
    38. Kan ik het leveringsadres na verzending nog aanpassen?
    39. Uw prijs op de website wijkt af van de prijs op de website van een prijsvergelijker
    40. Wat voor reactie kunt u verwachten?
    41. Hebt u ook accountmanagers met wie wij afspraken kunnen maken?
    42. Rekent Centralpoint.be ook WEEE taksen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder